ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INSTYTUCJE PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYKA W BADANIACH I OPINIACH


PRZYBYLSKA-KAPUŚCIŃSKA W. SAPAŁA-GAZDA M.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 38.40 Twoja cena  36,48 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

INSTYTUCJE PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYKA W BADANIACH I OPINIACH


Prezentowane zagadnienia są tak zróżnicowane, jak bardzo bogata i różnorodna jest tematyka i specjalizacja kół naukowych. Cztery artykuły zostały oparte na wynikach badań ankietowych. Członkowie SKN Młodych Statystyków i Demografów sięgnęli do tej popularnej metody badawczej, aby lepiej poznać sylwetki studentów AE w Poznaniu, ich sposób pracy, nauki i poziom satysfakcji z życia uczelnianego. Ankiety pomogły także młodym badaczom z SKN Marketingu określić kierunki i tendencje wakacyjnej emigracji studentów dziennych oraz okoliczności i motywy wakacyjnych wyjazdów do pracy za granicą. Z kolei autorzy z SKN Młody Przedsiębiorca skupili swoje badania na osobach prowadzących działalność gospodarczą, aby określić motywy oraz czynniki sukcesu bądź porażki w prowadzeniu własnej firmy.
Kolejne trzy artykuły mają charakter przyczynków opisujących ciekawe, zarówno z teoretycznego, jak i z praktycznego punktu widzenia, zagadnienia ekonomiczne. Grupę tę otwiera SKN Finansów Przedsiębiorstw, którego artykuł przedstawia przykłady manipulowania danymi finansowymi w celu przedstawienia obrazu mającego spełnić oczekiwania odbiorcy, a nie rzeczywistości gospodarczej. W następnym artykule przedstawiciel SKN Pecunia rozważa zastosowanie mierników oceny efektywności inwestycji do prognozowania stóp zwrotu funduszy inwestycyjnych. Natomiast opracowanie, które jest efektem badań członka SKN Młody Przedsiębiorca, prezentuje przebieg postępu technicznego w wybranych gospodarkach europejskich w latach 1995-2005, mierzonego resztą Solowa.

Na koniec w zbiorze umieszczone zostały dwa opracowania związane z tematyką rozwoju turystyki. Artykuł SKN Marketingu Multimedialnego poświęcony jest ocenie przystosowania oferty turystycznej Międzygórza do zmieniających się potrzeb turystów. 


Wstęp

Jerzy Kaźmierczyk, Małgorzata Rosół
Wyniki badania opinii studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - marzec 2006
Anna Wiśniewska, Anna Jarzębowicz, Grzegorz Kujawski
Polski student w pracy za granicą
Anna Budniak, Karolina Byczkowska, Joanna Wystęjpska
Czynniki wpływające na sukces bądź porażkę w przedsiębiorstwie
Bartosz Góźdź, Lubomir Kasperek, Dawid Mazurkiewicz
Dlaczego własna firma ? Motywy bycia przedsiębiorcą w Polsce
Marta Grzesik
Wpływ manipulacji w sprawozdaniach finansowych przedsiębiorstw na wyniki analizy fundamentalnej
Krzysztof Białous
Wykorzystanie miar efektywności portfela do przewidywania wyników funduszy inwestycyjnych w Polsce
Marcin Puziak
Pomiar postępu technicznego w wybranych gospodarkach Unii Europejskiej
Katarzyna Janiszewska-Wałowska
Ocena przystosowania do potrzeb turystów oferty turystycznej Międzygórza
Magdalena Konarska, Jacek Bednorz, Marcin Bajkiewicz
" Wyspa zdrowia " jako przykład tendencji rozwoju targów turystycznych w kierunku turystyki uzdrowiskowej


148 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022