ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 39.90 37,91   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

UWARUNKOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I JAKOŚCI W TURYSTYCE


GOŁEMBSKI G. - W ŚWIETLE BADAŃ KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

UWARUNKOWANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I JAKOŚCI W TURYSTYCE W ŚWIETLE BADAŃ KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH


Pracownicy Katedry Turystyki Akademii Ekonomicznej w Poznaniu od kilku lat zajmują się zagadnieniami przedsiębiorczości i jakości w turystyce.

Zagadnienia te rozpatrywane były zarówno w kontekście regionu turystycznego, jak też przedsiębiorstw i poszczególnych jednostek (badanie postaw przedsiębiorczych). Dodatkowym impulsem, stymulującym wzrost intensywności badań, a także określającym nowe pola badawcze, była kilkuletnia współpraca Katedry Turystyki z Instytutem Zarządzania Strategicznego, Marketingu i Turystyki Uniwersytetu w Innsbrucku w Austrii. Ostatnie dwa lata tej współpracy dotyczyły problematyki motywacji pracowników, badań postaw przedsiębiorczych studentów, a także metod pomiaru jakości usług turystycznych i ich wykorzystania w badaniu upodobań turystów. Wspólne prace pozwoliły na ujednolicenie metodologii i przeprowadzenie badań o charakterze porównawczym.

    Cechą wszystkich zamieszczonych artykułów jest to, że zaprezentowano w nich zarówno bogatą wiedze teoretyczną, jak też bardzo ciekawe - od strony metodologicznej i poznawczej - wyniki badań. Są one z pewnością ważnym, ale wstępnym krokiem na drodze pełniejszego zrozumienia procesów przedsiębiorczości i jakości w turystyce i tym samym lepszego dostosowania się usługodawców do szybko zmieniającego się i coraz bardziej wymagającego popytu.


Wstęp (Grzegorz Gołembski)

Christina MOSER, Mike PETERS, Marlies PONTASCH
Motywacje i ich wpływ na zadowolenie z pracy w sektorze turystyki
Marlena BEDNARSKA, Justyna MAJEWSKA
Nastawienie studentów do przedsiębiorczości w świetle badań empirycznych
Marcin OLSZEWSKI
Metody pomiaru jakości usług turystycznych
Birgit PIKKEMAAT
Odkrywanie upodobań turystów - wyniki badań jakościowych w Austrii
Agnieszka NIEZGODA
Wpływ jakości życia mieszkańców gminy na kształtowanie produktu turystycznego
Piotr ZMYŚLONY
Działania przywódcze przedsiębiorstw jako przejaw ich przedsiębiorczości w regio-nie turystycznym
Łukasz NAWRÓT
Bariery rozwoju przedsiębiorczości w wybranych gminach kaszubskich
Justyna MAJEWSKA
Zaangażowanie samorządu terytorialnego w kształtowanie przedsiębiorczości na obszarach w początkowym etapie rozwoju funkcji turystycznej gmin   
Marlena BEDNARSKA, Sylwester BIAŁOWĄS
Ryzyko w działalności operacyjnej hotelu - istota i możliwości pomiaru
Grzegorz GOŁEMBSKI, Maciej ANDRZEJEWSKI
Wpływ kanałów dystrybucji elektronicznej na rynek touroperatorów w Polsce


185 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022