|
WSPÓŁCZESNE WYZWANIA DLA GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ
GOŁEMBSKI G. BEDNARSKA M. wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I cena netto: 47.20 Twoja cena 44,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka WSPÓŁCZESNE WYZWANIA DLA GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ
Autorzy opracowania, pracownicy Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w
Poznaniu, stawiają wiele pytań odnoszących się do istoty współczesnych warunków
funkcjonowania podmiotów gospodarki turystycznej.
W szczególności przedmiotem ich zainteresowań są determinanty działalności
odzwierciedlające wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorstwami i regionami
turystycznymi, orazmetody i narzędzia zarządzania stosowane na rynku turystycznym,
stanowiące odpowiedź na te wyzwania.
Wstęp
Grzegorz Gołembski
Kryzys ekonomiczny i jego wpływ na podaż usług turystycznych w Polsce
Agnieszka Niezgoda
Rola świadomości ekologicznej w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym
Marlena Bednarska
Cechy rynku pracy w turystyce jako bariery rozwoju gospodarki turystycznej
Marlena Bednarska, Marcin Olszewski
Oczekiwania studentów wobec pracodawców - implikacje dla przedsiębiorstw
turystycznych
Piotr Zmyślony
Wykorzystanie metod heurystycznych w analizie strategicznej miasta w zakresie
rozwoju funkcji turystycznej
Justyna Majewska
Polityka turystyczna jako czynnik podnoszenia konkurencyjności obszarów recepcji
turystycznej
Łukasz Nawrot
Inwestycje turystyczne w odnawialne źródła energii na obszarach
niezurbanizowanych
Marta Resiak-Urbanowicz
Analiza porównawcza systemów opieki zdrowotnej w wybranych krajach europejskich
w kontekście turystyki uzdrowiskowej
Ewa Markiewicz, Marta Resiak-Urbanowicz
Uwarunkowania kulturowe strategii produktu w uzdrowiskach węgierskich
Ewa Markiewicz
Kształtowanie produktu globalnego w przedsiębiorstwie hotelarskim - ujęcie
składnikowe. Studium empiryczne
Marcin Olszewski
Wykorzystanie wiedzy w procesie konkurowania przez jakość w przedsiębiorstwach
hotelarskich
186 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|