ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 47.20 44,84   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WSPÓŁCZESNE WYZWANIA DLA GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ


GOŁEMBSKI G. BEDNARSKA M.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 47.20 Twoja cena  44,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

WSPÓŁCZESNE WYZWANIA DLA GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ


Autorzy opracowania, pracownicy Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, stawiają wiele pytań odnoszących się do istoty współczesnych warunków funkcjonowania podmiotów gospodarki turystycznej.

W szczególności przedmiotem ich zainteresowań są determinanty działalności odzwierciedlające wyzwania, jakie stoją przed przedsiębiorstwami i regionami turystycznymi, orazmetody i narzędzia zarządzania stosowane na rynku turystycznym, stanowiące odpowiedź na te wyzwania.


Wstęp

Grzegorz Gołembski
Kryzys ekonomiczny i jego wpływ na podaż usług turystycznych w Polsce

Agnieszka Niezgoda
Rola świadomości ekologicznej w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym

Marlena Bednarska
Cechy rynku pracy w turystyce jako bariery rozwoju gospodarki turystycznej

Marlena Bednarska, Marcin Olszewski
Oczekiwania studentów wobec pracodawców - implikacje dla przedsiębiorstw turystycznych

Piotr Zmyślony
Wykorzystanie metod heurystycznych w analizie strategicznej miasta w zakresie rozwoju funkcji turystycznej

Justyna Majewska
Polityka turystyczna jako czynnik podnoszenia konkurencyjności obszarów recepcji turystycznej

Łukasz Nawrot
Inwestycje turystyczne w odnawialne źródła energii na obszarach niezurbanizowanych

Marta Resiak-Urbanowicz
Analiza porównawcza systemów opieki zdrowotnej w wybranych krajach europejskich w kontekście turystyki uzdrowiskowej

Ewa Markiewicz, Marta Resiak-Urbanowicz
Uwarunkowania kulturowe strategii produktu w uzdrowiskach węgierskich

Ewa Markiewicz
Kształtowanie produktu globalnego w przedsiębiorstwie hotelarskim - ujęcie składnikowe. Studium empiryczne

Marcin Olszewski
Wykorzystanie wiedzy w procesie konkurowania przez jakość w przedsiębiorstwach hotelarskich


186 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022