ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.40 52,63   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TOWAROZNAWSTWO ŻYWNOŚCI W ZASPOKAJANIU POTRZEB KONSUMENTA


PACHOŁEK B. MAŁECKA M.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 55.40 Twoja cena  52,63 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

TOWAROZNAWSTWO ŻYWNOŚCI W ZASPOKAJANIU POTRZEB KONSUMENTA


Problematyka towaroznawstwa żywności w zaspokajaniu potrzeb konsumenta jest przedmiotem badań autorów niniejszego Zeszytu Naukowego.

Pierwszy artykuł prezentuje trendy w zachowaniach konsumentów na rynku produktów żywnościowych, wśród których ciągle aktualne pozostaje zagadnienie bezpieczeństwa zdrowotnego żywności.

Zagadnienie to jest przedmiotem zainteresowania autorów kolejnych artykułów, które dotyczą w szczególności szacowania ryzyka zdrowotnego, obligatoryjnych i fakultatywnych systemów zapewnienia bezpieczeństwa żywności i zarządzania nim oraz ich wzajemnych relacji, a także konsumenckiego postrzegania bezpieczeństwa wybranych produktów.


Wstęp (Bogdan Pachołek)

Bogdan Sojkin, Tomasz Olejniczak
Trendy w zachowaniach konsumentów na rynku produktów żywnościowych

Małgorzata Miśniakiewicz
Szacowanie ryzyka zdrowotnego wynikającego z pobrania z pieczywem metali toksycznych

Dorota Wichrowska, Tadeusz Wojdyła
Wpływ herbicydów na zmiany zawartości azotanów (V) w bulwach ziemniaka po zbiorach i przechowywaniu

Małgorzata Wiśniewska, Agnieszka Maszota
Zastosowanie metody CARVER+Shock w przedsiębiorstwie przemysłu ziemniaczanego

Ewa Malinowska
Metoda 5S a system bezpieczeństwa żywnościowego

Wioletta Kłopotek, Maria Małecka
Aspekty elastycznego podejścia do HACCP w mikrofirmach branży spożywczej

Waldemar Dzwolak
Metodologia oceny użyteczności dokumentów systemu zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności

Bogdan Pachołek, Iwona Krzywiak
Powiązania między systemem HACCP i wybranymi standardami zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności

Małgorzata Piecyk, Magda Marczuk-Daniluk
Znakowanie produktów spożywczych w aspekcie alergii pokarmowej w opinii konsumentów

Anna Maria Trzaskowska, Katarzyna Bondar, Małgorzata Godlewska
Wiedza i postawy studentów towaroznawstwa wobec zagrożeń bezpieczeństwa żywności

Jadwiga Stankiewicz, Piotr Przybyłowski
Konsumenckie postrzeganie bezpieczeństwa wybranych produktów mleczarskich

Marzena Jeżewska-Zychowicz, Ewa Babicz-Zielińska, Wacław Laskowski
Zachowania konsumentów na rynku innowacyjnych produktów żywnościowych

Anna Maria Trzaskowska, Małgorzata Murglin, Dominika Szemiako
Postawy studentów wybranych kierunków ekonomicznych wobec wygodnej żywności

Iwona M. Batyk, Stefan S. Smoczyński
Determinanty wpływające na zakup żywności regionalnej i tradycyjnej

Anna Stój, Beata Wierzbicka
Preferencje konsumenckie na rynku soków jabłkowych

Ewa Majewska, Jolanta Kowalska, Izabela Sikorska
Preferencje konsumentów na rynku napojów energetyzujących

Sebastian Wawszczak, Maria Smiechowska
Zachowania młodych konsumentów na rynku piwa tradycyjnego - wybrane rodzaje piwa tradycyjnego w ocenie organoleptycznej młodych konsumentów

Jolanta Kowalska, Ewa Majewska, Dorota Trzmiel
Analiza preferencji konsumenckich na rynku napojów kakaowych w proszku

Beata Pyryt, Katarzyna Mazur
Preferencje konsumentów dotyczące czekolad ZPC "Bałtyk"

Joanna Newerli-Guz
Zachowanie konsumentów na rynku mieszanek przyprawowych na przykładzie ziół prowansalskich

Piotr Przybyłowski, Romuald Zabrocki, Małgorzata Wojtan
Wyróżniki zachowań polskich i niemieckich konsumentów na rynku miodów naturalnych

Renata Korzeniowska-Ginter, Anna Galuhn, Paweł Macierzyński
Preferencje konsumentów makaronów

Karol Krajewski
Wybrane czynniki określające decyzje zakupowe nabywców produktów mleczarskich a warunki ich sprzedaży

Jadwiga Stankiewicz, Joanna Saja
Świadomość wybranej grupy konsumentów w zakresie suplementów diety zawierających błonnik pokarmowy

Anna Dankowska, Maria Małecka, Urszula Samotyja, Krzysztof Mazur
Ocena autentyczności masła na podstawie profilu kwasów tłuszczowych

Sylwia Żakowska-Biemans
Ekologizacja konsumpcji i jej przejawy w zachowaniach konsumentów na rynku żywności - praca przeglądowa

Hanna Pondel
Atrakcyjność rolnictwa ekologicznego - ocena wielkopolskich producentów rolnych

Daria Szymanowska, Agnieszka Drożdżyńska, Grażyna Lewandowicz
Wycierka ziemniaczana jako surowiec do produkcji bioetanolu 2

Wojciech Żmudziński
Fotokatalityczna degradacja tłuszczu mlecznego

Zbyszko Lubiewski, Paweł Boczar, Lucyna Błażejczyk-Majka,Hanna Śmigielska, Grażyna Lewandowicz
Tłuszcz kanałowy jako potencjalny surowiec do produkcji biodiesla (estrów metylowych kwasów tłuszczowych)


260 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022