ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.50 56,53   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MOTYWACJE I CELE ZAŁOŻYCIELI PRZEDSIĘBIORSTW


KOCZERGA M.

wydawnictwo: UE POZNAŃ , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 59.50 Twoja cena  56,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

MOTYWACJE I CELE ZAŁOŻYCIELI PRZEDSIĘBIORSTW A PROCES PRZEDSIĘBIORCZOŚCI


Przedmiotem badań przedstawionych w pracy jest proces przedsiębiorczości  oraz   miejsce  celów  i  motywów  przedsiębiorców  w   tym  procesie.

Dociekania dotyczyły roli, jaką odgrywają cele i motywy w identyfikacji oraz eksploatacji okazji przedsiębiorczej.

Szczególnie istotne było to, w jaki sposób  przebiegał  proces   przedsiębiorczości  charakteryzujący  absolwentów wyższych uczelni, którym udało się założyć działające przedsiębiorstwo.Badania jakościowe o charakterze indukcyjnym prowadzone były w latach 2009–2011 na terenie Poznania. W sumie przeprowadzono 23 wywiady, a transkrypcja nagrań zajęła 350 stron maszynopisu


I. MOTYWACJE I CELE ZAŁOŻYCIELI PRZEDSIĘBIORSTW
II. INICJACJA I PRZEBIEG PROCESU PREDSIĘBIORCZOŚCI
III. PSYCHOLOGICZNE UWARUNKOWANIA PRZEBIEGÓW PROCESU PREDSIĘBIORCZOŚCI
IV. METODYKA BADAŃ WŁASNYCH
V. MOTYWY TWORZENIA NOWYCH PRZESIĘBIORSTW W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH
VI. PRZEBIEG PROCESU PREDSIĘBIORCZOŚCI W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH
VII. PRZEDSIĘBIORCY WOBEC PROWADZENIA I ROZWIJANIA WŁASNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH
VIII. WNIOSKI I TEORETYCZNE IMPLIKACJE


267 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022