MOTYWACJE I CELE ZAŁOŻYCIELI PRZEDSIĘBIORSTW A PROCES PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Przedmiotem badań przedstawionych w pracy jest proces przedsiębiorczości oraz
miejsce celów i motywów przedsiębiorców w
tym procesie.
Dociekania dotyczyły roli, jaką odgrywają cele i motywy w identyfikacji oraz
eksploatacji okazji przedsiębiorczej.
Szczególnie istotne było to, w jaki sposób przebiegał proces
przedsiębiorczości charakteryzujący absolwentów wyższych uczelni, którym
udało się założyć działające przedsiębiorstwo.Badania jakościowe o charakterze
indukcyjnym prowadzone były w latach 2009–2011 na terenie Poznania. W sumie
przeprowadzono 23 wywiady, a transkrypcja nagrań zajęła 350 stron maszynopisu
I. MOTYWACJE I CELE ZAŁOŻYCIELI PRZEDSIĘBIORSTW
II. INICJACJA I PRZEBIEG PROCESU PREDSIĘBIORCZOŚCI
III. PSYCHOLOGICZNE UWARUNKOWANIA PRZEBIEGÓW PROCESU PREDSIĘBIORCZOŚCI
IV. METODYKA BADAŃ WŁASNYCH
V. MOTYWY TWORZENIA NOWYCH PRZESIĘBIORSTW W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH
VI. PRZEBIEG PROCESU PREDSIĘBIORCZOŚCI W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH
VII. PRZEDSIĘBIORCY WOBEC PROWADZENIA I ROZWIJANIA WŁASNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA W
ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH
VIII. WNIOSKI I TEORETYCZNE IMPLIKACJE
267 stron, B5, oprawa miękka