ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 81.00 76,95   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

UMOWY DOTYCZĄCE REKLAMY I PROMOCJI FIRMY. ZASADY TWORZENIA, ROZLICZENI


GOLAT R.

wydawnictwo: ODDK , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 81.00 Twoja cena  76,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Promocja działalności gospodarczej jest niezbędna dla jej rozwoju, zatem przedsiębiorca nastawiający się na sukces rynkowy nie staje przed dylematem: reklamować się czy nie, ale przed pytaniem: jak skutecznie zorganizować swoją reklamę?

Książka odpowie na wiele praktycznych pytań, m.in.:

- jaką formę promocji wybrać dla swojego przedsiębiorstwa,

- jak ukształtować umowy z jej twórcami, by zabezpieczyć swoje interesy,

- jak powinna wyglądać umowa na realizację kampanii reklamowej,

- czy stworzenie sloganu reklamowego wymaga umowy,

- czym różni się oferta od reklamy,

- czym jest sponsoring,

- czy warto zorganizować loterię.

Autor omawia także zasady rozliczeń finansowych w zakresie reklamy (promocji) z uwzględnieniem kwestii podatkowych.


Rafał Golat - radca prawny w Departamencie Prawno-Legislacyjnym Ministerstwa Kultury, wykładowca w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w Poznaniu, arbiter Sądu Polubownego do Spraw Domen Internetowych przy Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji, autor licznych publikacji na tematy związane z prawem kultury, własności intelektualnej i przemysłowej, prawa cywilnego, gospodarczego i podatkowego.

159 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022