Promocja działalności gospodarczej jest niezbędna dla jej rozwoju, zatem
przedsiębiorca nastawiający się na sukces rynkowy nie staje przed dylematem:
reklamować się czy nie, ale przed pytaniem: jak skutecznie zorganizować swoją
reklamę?
Książka odpowie na wiele praktycznych pytań, m.in.:
- jaką formę promocji wybrać dla swojego przedsiębiorstwa,
- jak ukształtować umowy z jej twórcami, by zabezpieczyć swoje interesy,
- jak powinna wyglądać umowa na realizację kampanii reklamowej,
- czy stworzenie sloganu reklamowego wymaga umowy,
- czym różni się oferta od reklamy,
- czym jest sponsoring,
- czy warto zorganizować loterię.
Autor omawia także zasady rozliczeń finansowych w zakresie reklamy (promocji) z
uwzględnieniem kwestii podatkowych.
Rafał Golat - radca prawny w Departamencie Prawno-Legislacyjnym
Ministerstwa Kultury, wykładowca w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w
Poznaniu, arbiter Sądu Polubownego do Spraw Domen Internetowych przy Polskiej Izbie
Informatyki i Telekomunikacji, autor licznych publikacji na tematy związane z prawem
kultury, własności intelektualnej i przemysłowej, prawa cywilnego, gospodarczego i
podatkowego.
159 stron, B5, miękka oprawa