Nowe tendencje w zarządzaniu - uwarunkowania finansowe i organizacyjne.
Tom III
Wstęp
Część I. Wpływ otoczenia na organizację
Rozdział I. Dynamika tworzenia i aktywności spółek akcyjnych
w regionach Polski (Marek Pawlak)
Rozdział II. Kooperacja, konkurencja, koopetycja - implikacje dla zarządzania
(Józef Frąś, Ryszard Świekatowski)
Rozdział III. Zastosowanie koncepcji marketingu partnerskiego w procesie
budowania długofalowych relacji z nabywcami na rynku business to business
(Zygmunt Waśkowski)
Część II. Uwarunkowania finansowe
Rozdział I. Tendencje w zarządzaniu kształtowaniem wartości
przedsiębiorstwa przez fundusze venture capital oraz private equity (Piotr
Zasępa)
Rozdział II. Zarządzanie podatkami dochodowymi przy wynajmie lokali komercyjnych
(Marcin Jamroży)
Rozdział III. Rola etyki w ubezpieczeniach na życie (Judyta Przytuska)
Część III. Zarządzanie ryzykiem
Rozdział I. Tradycyjne a zintegrowane zarządzanie ryzykiem -
istota, determinanty i tendencje rozwoju (Marlena Ciechan-Kujawa)
Rozdział II. Ryzyko pogodowe w przedsiębiorstwie - zagadnienia wybrane
(Agnieszka Leszczyńska)
Część IV. Zarządzanie w jednostkach sektora publicznego
Rozdział 1. Nowoczesne narzędzia motywacji a jakość obsługi
klientów w urzędach (Patryk Nacewicz)
Rozdział 2. Wykorzystanie ewaluacji zewnętrznej do doskonalenia pracy szkoły.
Potencjał i bariery jej zastosowania (Joanna Kołodziejczyk)
Rozdział 3. Kontrola jako element controllingu w zarządzaniu jednostką
samorządu terytorialnego (Olga Szołno)
Rozdział 4. Rachunek kosztów działań jako narzędzie wspierające planowanie i
realizację budżetu j.s.t. w układzie zadaniowym (Joanna Nucińska)
Rozdział 5. Możliwości i perspektywy rozwoju przedsiębiorstwa użyteczności
publicznej na przykładzie Zakładów Techniki Komunalnej Sp. z o.o. w Żorach (Joanna
Trela-Płonka)
228 stron, B5, oprawa miękka