ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKA KONSUMENT BADACZ SPOTKANIA NA RYNKU


STASZYŃSKA K.M.

wydawnictwo: WOTERS KLUWER , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marka Konsument Badacz

Spotkania na rynku


W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu.

Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników badań konsumenckich.

W publikacji przedstawiono m.in.:

  • przegląd rodzajów badań konsumenckich,

  • kryteria wyboru firmy badawczej,

  • kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,

  • sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.

Książka skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich do wspierania własnego biznesu. Będzie także przydatna początkującym badaczom.


Podziękowania

Przedmowa

Zamiast wstępu: Jak to się zaczęło

1. BUDOWANIE MARKI
Marka
Tożsamość i wizerunek marki: strategie pozycjonowania
Dusza marki
Pomysł na produkt
Jak kształtować produkt?
Zarządzanie marką
Strategie rynkowe
Produkt i marka - fazy cyklu życia
Walka o rynek
Czego zaniechał Ludwik?

2. CO TRZEBA WIEDZIEĆ, ZANIM ZAMÓWI SIĘ BADANIA RYNKU
Jak zamówić badania rynku?
Badania jakościowe
Badania eksploracyjne
Ilościowe badania rynku: kogo badamy?
Techniki przeprowadzania badań: czy badać przez internet?
Jak czytać tabele?
Problemy etyczne w badaniach rynku
Rzecz o marketingu społecznie zaangażowanym

3. BADANIA: JAKIE, KIEDY, PO CO
Badania strategiczne
Badania konceptu
Badania wspomagające rozwój produktu
Opakowanie: czemu służy i jak się dowiedzieć, czy spełni swoje funkcje
Badania reklamy: pozostańmy w zgodzie z konsumentem
Badania ceny produktu
Testy rynku
Badania satysfakcji klientów
Obserwacja marki w otoczeniu konkurencyjnym: retail audit i panel konsumencki
Obserwacja marki w otoczeniu konkurencyjnym: tracking
Badania efektywności reklamy
Dziecko jako konsument

Zamiast zakończenia

Bibliografia. Wybrane pozycje polskie i przetłumaczone na język polski


224 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022