|
MARKA KONSUMENT BADACZ SPOTKANIA NA RYNKU
STASZYŃSKA K.M. wydawnictwo: WOTERS KLUWER , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 59.00 Twoja cena 56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Marka Konsument Badacz
Spotkania na rynku
W pracy omówiono zastosowanie badań
marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a
także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu.
Opracowanie dostarcza niezbędnej
wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do fachowego wykorzystania wyników
badań konsumenckich.
W publikacji przedstawiono m.in.:
przegląd rodzajów badań konsumenckich,
kryteria wyboru firmy badawczej,
kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.
Książka skierowana jest do drobnych i średnich przedsiębiorców, którzy
potrzebują specjalistycznej wiedzy o możliwościach wykorzystania badań konsumenckich
do wspierania własnego biznesu. Będzie także przydatna początkującym badaczom.
Podziękowania
Przedmowa
Zamiast wstępu: Jak to się zaczęło
1. BUDOWANIE MARKI
Marka
Tożsamość i wizerunek marki: strategie pozycjonowania
Dusza marki
Pomysł na produkt
Jak kształtować produkt?
Zarządzanie marką
Strategie rynkowe
Produkt i marka - fazy cyklu życia
Walka o rynek
Czego zaniechał Ludwik?
2. CO TRZEBA WIEDZIEĆ, ZANIM ZAMÓWI SIĘ BADANIA RYNKU
Jak zamówić badania rynku?
Badania jakościowe
Badania eksploracyjne
Ilościowe badania rynku: kogo badamy?
Techniki przeprowadzania badań: czy badać przez internet?
Jak czytać tabele?
Problemy etyczne w badaniach rynku
Rzecz o marketingu społecznie zaangażowanym
3. BADANIA: JAKIE, KIEDY, PO CO
Badania strategiczne
Badania konceptu
Badania wspomagające rozwój produktu
Opakowanie: czemu służy i jak się dowiedzieć, czy spełni swoje funkcje
Badania reklamy: pozostańmy w zgodzie z konsumentem
Badania ceny produktu
Testy rynku
Badania satysfakcji klientów
Obserwacja marki w otoczeniu konkurencyjnym: retail audit i panel konsumencki
Obserwacja marki w otoczeniu konkurencyjnym: tracking
Badania efektywności reklamy
Dziecko jako konsument
Zamiast zakończenia
Bibliografia. Wybrane pozycje polskie i przetłumaczone na język polski
224 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|