|
ZA KULISAMI SPEKTAKLU MEDIALNE WIZERUNKI POLITYKI
SOKOŁOWSKI M. RED. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2009, wydanie I cena netto: 39.95 Twoja cena 37,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Za kulisami spektaklu.
Medialne wizerunki polityki
Media często oskarżone są o manipulację lub też sprzyjanie określonej opcji
politycznej. Następuje powolny proces nazywany mediatyzacją polityki. Coraz częściej w
publicystyce oraz w naukowych opracowaniach pojawiają się sformułowania typu: scena
polityczna, polityczni aktorzy, rządzący się własną dramaturgią. (...)
Marek Sokołowski, Media i polityka - medialne show czy
polityczny PR?
ROZDZIAŁ I Mediatyzacja polityki - polityzacja mediów
Katarzyna Konarska, Media publiczne, czyli o roli mediów publicznych w Polsce
Lucyna Szot, Polityzacja mediów publicznych
Robert Pyka, Polityzacja mediów a bezradność polityków wobec mediatyzacji
polityki - zapowiedź końca starego porządku
Michał Drożdż, "Być" to znaczy być w mediach - aksjologiczny wymiar
medialnej "produkcji" wizerunków polityków
Filip Antoni Gołębiewski, Pluralizacja mediów w Polsce po 1989 roku: faktyczna
czy pozorna? Przyczynek do rozważań
Marek Ejsmont, Media w przestrzeni politycznej państwa
Beata Kosmalska, Telewizyjna edukacja polityczna
Anna Maria Grabowska, " Tytuł newsa dnia otrzymuje dziś... " -
koncepcja " agenda setting " na przykładzie wydarzeń medialnych w polskich
serwisach informacyjnych
Selim Chazbijewicz, Rola miesięcznika "Debata" w kreowaniu
rzeczywistości politycznej Olsztyna
ROZDZIAŁ II Medialne spektakle polityczne. Bestsellery i buble
Ewa Nowak, Rafał Riedel, Siedem grzechów głównych marketingu politycznego.
Krytyczno-realistyczne ujęcie teorii i praktyki politycznej
Agnieszka Zaręba, Spektakl medialny jako instrument kreowania wizerunku polityka
Przemysław Nosal, Polityczny "homo ludens ". Politycy i widowisko
Olga Białek-Szwed, Ekshibicjoniści polskiej sceny politycznej
Jacek Grębowiec, Jak wytłumaczyć porażkę autorów projektu IV RP?
Pragmalingwistyczne studium przypadku
Kamil Kowalski, IVRP - realpolitik czy political fiction?
ROZDZIAŁ III Aktorzy i statyści. Politycy versus dziennikarze
Tomasz Dusiewicz, Komiczna maska polityka
Monika Kaczor, Politycy versus dziennikarze. Techniki argumentacyjne w języku
polityków i dziennikarzy
Samanta Kowalska, Wolność słowa w kontekście dziennikarzy i polityków
Ryszard Necel, Dziennikarz -partner telewidza w rzeczywistości zapośredniczonej
medialnie
Tomasz Płonkowski, Pundits, pseudoeksperci, eksperci medialni - wstępna analiza
zjawiska
Radosław Sojak, Przestrzeń dialogu czy pole bitwy? Quasi-etnometodologiczna
analiza telewizyjnych programów publicystycznych na przykładzie "Kropki nad
i..."
Radosław Sierocki, "Nie ja jestem twórcą tego spektaklu ".
"Relacjonowanie" olsztyńskiej afery ratuszowej w mediach na przykładzie
telewizji lokalnej
Nota o autorach
290 stron, Format: 16x22,5 cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|