ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZA KULISAMI SPEKTAKLU MEDIALNE WIZERUNKI POLITYKI


SOKOŁOWSKI M. RED.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 39.95 Twoja cena  37,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Za kulisami spektaklu.

Medialne wizerunki polityki


Media często oskarżone są o manipulację lub też sprzyjanie określonej opcji politycznej. Następuje powolny proces nazywany mediatyzacją polityki. Coraz częściej w publicystyce oraz w naukowych opracowaniach pojawiają się sformułowania typu: scena polityczna, polityczni aktorzy, rządzący się własną dramaturgią. (...)


Marek Sokołowski, Media i polityka - medialne show czy polityczny PR?

ROZDZIAŁ I Mediatyzacja polityki - polityzacja mediów

Katarzyna Konarska, Media publiczne, czyli o roli mediów publicznych w Polsce

Lucyna Szot, Polityzacja mediów publicznych

Robert Pyka, Polityzacja mediów a bezradność polityków wobec mediatyzacji polityki - zapowiedź końca starego porządku

Michał Drożdż, "Być" to znaczy być w mediach - aksjologiczny wymiar medialnej "produkcji" wizerunków polityków

Filip Antoni Gołębiewski, Pluralizacja mediów w Polsce po 1989 roku: faktyczna czy pozorna? Przyczynek do rozważań

Marek Ejsmont, Media w przestrzeni politycznej państwa

Beata Kosmalska, Telewizyjna edukacja polityczna

Anna Maria Grabowska, " Tytuł newsa dnia otrzymuje dziś... " - koncepcja " agenda setting " na przykładzie wydarzeń medialnych w polskich serwisach informacyjnych

Selim Chazbijewicz, Rola miesięcznika "Debata" w kreowaniu rzeczywistości politycznej Olsztyna


ROZDZIAŁ II Medialne spektakle polityczne. Bestsellery i buble

Ewa Nowak, Rafał Riedel, Siedem grzechów głównych marketingu politycznego. Krytyczno-realistyczne ujęcie teorii i praktyki politycznej

Agnieszka Zaręba, Spektakl medialny jako instrument kreowania wizerunku polityka

Przemysław Nosal, Polityczny "homo ludens ". Politycy i widowisko

Olga Białek-Szwed, Ekshibicjoniści polskiej sceny politycznej

Jacek Grębowiec, Jak wytłumaczyć porażkę autorów projektu IV RP? Pragmalingwistyczne studium przypadku

Kamil Kowalski, IVRP - realpolitik czy political fiction?

ROZDZIAŁ III Aktorzy i statyści. Politycy versus dziennikarze

Tomasz Dusiewicz, Komiczna maska polityka

Monika Kaczor, Politycy versus dziennikarze. Techniki argumentacyjne w języku polityków i dziennikarzy

Samanta Kowalska, Wolność słowa w kontekście dziennikarzy i polityków

Ryszard Necel, Dziennikarz -partner telewidza w rzeczywistości zapośredniczonej medialnie

Tomasz Płonkowski, Pundits, pseudoeksperci, eksperci medialni - wstępna analiza zjawiska

Radosław Sojak, Przestrzeń dialogu czy pole bitwy? Quasi-etnometodologiczna analiza telewizyjnych programów publicystycznych na przykładzie "Kropki nad i..."

Radosław Sierocki, "Nie ja jestem twórcą tego spektaklu ". "Relacjonowanie" olsztyńskiej afery ratuszowej w mediach na przykładzie telewizji lokalnej

Nota o autorach


290 stron, Format: 16x22,5 cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022