|
MARKETING POLITYCZNY W INTERNECIE
ZIELIŃSKI J. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 36.80 Twoja cena 34,96 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Marketing polityczny w Internecie
"Przedstawiłem polski Internet w momencie wejścia do niego różnych form
aktywności politycznej, a wraz z nimi marketingu politycznego. Celem jest tu nie tylko
uchwycenie stanu obecnego i jego genezy, ale również zastanowienie się nad
możliwościami, jakie daje polityce Internet jako środek przekazu, a zarazem forma
komunikacji międzyludzkiej."
Fragment Wprowadzenia
Wprowadzenie
1. Komunikacja polityczna
Zarys komunikacji politycznej
Komunikacja polityczna w Internecie
2. Marketing polityczny
Czym jest marketing polityczny?
Internet w marketingu politycznym
3. Instrumenty marketingu politycznego
Opinia publiczna
Reklama polityczna
Public relations
Wizerunek
Język polityki i humor polityczny
4. Środki masowego przekazu
Wolny rynek informacji
Prasa
Radio
Telewizja
Internet jako środek przekazu
5. Kampanie polityczne
Wybory parlamentarne 1997
Referendum konstytucyjne
6. Aktywność polityczna w Internecie
7. O Poznawaniu polityki w Internecie
Posłowie
Bibliografia
218 stron, Format: 14,5x20,5 cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|