ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W ARCHITEKTURZE


JANOWICZ R.

wydawnictwo: NCK , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 38.50 Twoja cena  36,58 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikacja marketingowa w architekturze


Publikacja omawia zjawisko komunikacji marketingowej, która ściśle koreluje z architekturą.


"Książkę Rafała Janowicza "Komunikacja marketingowa w architekturze" przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, którzy walczą z "zaśmieceniem" licznymi reklamami codziennie przemierzanej przez nas przestrzeni, a także ci z mieszkańców miast, którzy ich w tej walce wspierają. Reklam i innych komunikatów marketingowych jest dziś tak wiele, że stały się one elementem przekształcającym architekturę (zarówno jej tworzenie, jak i percepcję). Znajdziemy w książce przykłady rozwiązań zdecydowanie złych, tworzących "efekt choinki", ale i dobrych, starannie przemyślanych. Rafała Janowicza interesuje jednak nie tylko stan faktyczny, ale i jego poprawa. Od wizualnej komunikacji marketingowej w miastach raczej w najbliższym czasie nie uciekniemy, konieczna jest więc zmiana podejścia do niej architektów.

Janowicz przekonuje, że tylko czynny udział architektów w jej tworzeniu przy jednoczesnej zmianie obowiązujących dzisiaj regulacji prawnych pozwoli na poprawę jakości przestrzeni, na której "zaśmiecenie" słusznie narzekamy.

Przeprowadzona przez Autora argumentacja jest starannie uporządkowana i przejrzysta, a fakt, iż analizom towarzyszy bogata dokumentacja fotograficzna dodatkowo wzmacnia atrakcyjność książki."

Prof. dr bab. Anna Zeidler-Janiszewska


Podziękowania

Rozdział I. WSTĘP
1. Uzasadnienie podjęcia tematu
2. Przedmiot pracy
3. Stan badań
4. Wprowadzenie

Rozdział II. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W ARCHITEKTURZE WOBEC ZMIAN CYWILIZACYJNYCH
1. Społeczeństwo nowoczesne i późna nowoczesność
2. Kultura masowa
3. Globalizacja
4. Wizualny charakter kultury

Rozdział III. ŹRÓDŁA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W ARCHITEKTURZE
1. Komunikacja marketingowa
2. Architektura a model komunikacji marketingowej
3. Koncepcja marketing mix - instrumenty komunikacji marketingowej
realizowane przez architekturę
4. Typologia potrzeb klienta - hierarchia potrzeb według Masłowa

Rozdział IV. ARCHITEKTURA JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI PERSWAZYJNEJ
1. Przestrzeń jako produkt
2. Komunikacja marketingowa wobec psychologii architektury
3. Architektura a mercbandising wizualny
4. Wstęp do interaktywności architektury
5. Fasady medialne - połączenie architektury i technologii medialnej
6. Komunikacja perswazyjna w architekturze

Rozdział V. ARCHITEKTURA A REKLAMA
1. Historia rozwoju reklamy
2. Efektywność reklamy
3. Przestrzeń o wysokich walorach kulturowych a reklama
4. Uwarunkowania komunikacji marketingowej na obszarach podlegających ochronie dziedzictwa kulturowego
5. Reklama zasłaniająca obiekty zabytkowe
6. Efekt choinki we współczesnym mieście
7. Przyczyny, skutki i zapobieganie efektowi choinki
8. Podsumowanie
9. Architektura a reklama po zmierzchu

Rozdział VI. FUNKCJE MARKI W ARCHITEKTURZE
1. Konsumenckie funkcje marki
2. Architektura jako produkt markowy
3. Konsumenckie funkcje marki zrealizowane w projekcie Autostadt
w Wolfsburgu

Rozdział VII. KONKLUZJE, PROPOZYCJE ZASTOSOWAŃ PRAKTYCZNYCH KIERUNKÓW I DALSZYCH BADAŃ
1. Konkluzje
2. Propozycje zastosowań praktycznych
3. Kierunki dalszych badań

Pojęcia i definicje

Abstract

Bibliografia

Spis ilustracji

Indeks osobowy

Indeks rzeczowy


190 stron, Format: 16,5x25 cm, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022