E-marketing w praktyce
Strategie skutecznej promocji online
Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik
po e-marketingu w Polsce.
Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i
wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować
akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania
promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i
mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki
marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę
możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka
e-biznesu i wypromuj swój produkt!
Dzięki lekturze poradnika:
- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW
- zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail
marketingu i social media
- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści
- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi
afiliacyjnemu czy wirusowemu
- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy
WebAnalytics czy benchmarkingu
Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!
Artur Maciorowski – konsultant, trener, publicysta w zakresie
e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor
prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował
projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i
warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.
Wstęp
1. Definiowanie grupy docelowej
Segmentacja jako punkt wyjścia e-marketingu
Definiowanie grupy docelowej w sieci
Kreowanie przedstawiciela grupy docelowej
Znaczenie persony a etap projektu
2. Strategia i taktyka w e-marketing
Planowanie działań w sieci – pierwsze kroki
Komunikacja w sieci od A do Z
Przegląd narzędzi e-marketingu
Planowanie mediów – analiza, koszty i modele zakupu
Brief i wybór optymalnego partnera
Pomiar działań promocyjnych realizowanych w sieci
3. Projekt WWW
Modele i rodzaje serwisów WWW
Projektowanie skutecznego serwisu
Sposoby redagowania treści online
Strona docelowa
Pomiar popularności serwisu
4. Marketing w wyszukiwarkach
SEM, SEO i PPC – taktyka, różnice, przeznaczenie
SEO
PPC
Weryfikowanie efektywności działań
5. Reklama odsłonowa
Cele reklamy odsłonowej a strategia emisji
Typy i formaty reklamy odsłonowej
Kreacja
Wybór i zakup powierzchni reklamowej
Weryfikowanie efektywności działań
6. E-mail marketing
Potęga poczty elektronicznej – od reklamy do newslettera
Komunikacja za pośrednictwem e-maila
Narzędzia i platformy e-mailingowe
Weryfikowanie efektywności działań
7. Mobilny internet, mobilna reklama
Sposoby komunikacji w kanałach mobilnych
Projektowanie mobilnych serwisów i aplikacji
Reklama mobilna
Weryfikowanie efektywności działań
8. Media społecznościowe
Cele i kryteria wyboru platform społecznościowych
Specyfika komunikacji
Komunikacja w wybranych mediach społecznościowych
Weryfikowanie efektywności działań
9. Pozostałe narzędzia e-marketingu
Performance marketing i marketing afiliacyjny
Marketing wirusowy i szeptany
Public relations
Inne narzędzia komunikacji online
10. Badania online
Co warto badać i mierzyć w sieci
Rodzaje badań online
Benchmarking
Źródła i inspiracje
Podziękowania
216 stron, Format: 16,5x23,5 cm, oprawa miękka