ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.50 41,33   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

E-MARKETING W PRAKTYCE STRATEGIE SKUTECZNEJ PROMOCJI ONLINE


MACIOROWSKI A.

wydawnictwo: EDGARD , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 43.50 Twoja cena  41,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-marketing w praktyce

Strategie skutecznej promocji online


Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce.

Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!

Dzięki lekturze poradnika:

- dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW
- zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media
- poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści
- osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu
- będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu


Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!


Artur Maciorowski – konsultant, trener, publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode, redaktor prowadzący „Online Marketing Polska”. Wykładowca m.in. w SGH i w SWPS. Realizował projekty dla takich firm, jak PKN Orlen, Bank BPH, PARP. Od 10 lat prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego.


 

Wstęp

1. Definiowanie grupy docelowej
Segmentacja jako punkt wyjścia e-marketingu
Definiowanie grupy docelowej w sieci
Kreowanie przedstawiciela grupy docelowej
Znaczenie persony a etap projektu

2. Strategia i taktyka w e-marketing
Planowanie działań w sieci – pierwsze kroki
Komunikacja w sieci od A do Z
Przegląd narzędzi e-marketingu
Planowanie mediów – analiza, koszty i modele zakupu
Brief i wybór optymalnego partnera
Pomiar działań promocyjnych realizowanych w sieci

3. Projekt WWW
Modele i rodzaje serwisów WWW
Projektowanie skutecznego serwisu
Sposoby redagowania treści online
Strona docelowa
Pomiar popularności serwisu

4. Marketing w wyszukiwarkach
SEM, SEO i PPC – taktyka, różnice, przeznaczenie
SEO
PPC
Weryfikowanie efektywności działań

5. Reklama odsłonowa
Cele reklamy odsłonowej a strategia emisji
Typy i formaty reklamy odsłonowej
Kreacja
Wybór i zakup powierzchni reklamowej
Weryfikowanie efektywności działań

6. E-mail marketing
Potęga poczty elektronicznej – od reklamy do newslettera
Komunikacja za pośrednictwem e-maila
Narzędzia i platformy e-mailingowe
Weryfikowanie efektywności działań

7. Mobilny internet, mobilna reklama
Sposoby komunikacji w kanałach mobilnych
Projektowanie mobilnych serwisów i aplikacji
Reklama mobilna
Weryfikowanie efektywności działań

8. Media społecznościowe
Cele i kryteria wyboru platform społecznościowych
Specyfika komunikacji
Komunikacja w wybranych mediach społecznościowych
Weryfikowanie efektywności działań

9. Pozostałe narzędzia e-marketingu
Performance marketing i marketing afiliacyjny
Marketing wirusowy i szeptany
Public relations
Inne narzędzia komunikacji online

10. Badania online
Co warto badać i mierzyć w sieci
Rodzaje badań online
Benchmarking

Źródła i inspiracje
Podziękowania


216 stron, Format: 16,5x23,5 cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022