ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BLIŻEJ PRAKTYKI - WZAJEMNE INSPIRACJE NAUKI I BIZNESU


KURCZEWSKA A. MIKOŁAJCZYK B.

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 57.20 Twoja cena  54,34 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Bliżej praktyki - wzajemne inspiracje nauki i biznesu


Książka Bliżej praktyki - wzajemne inspiracje nauki i biznesu jest zbiorem studiów przypadków i refleksji i stanowi pokłosie wykładów prowadzonych dla studentów Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego w ramach cyklu „Bliżej praktyki”.

Idea powstania publikacji była wynikiem bardzo dużego zainteresowania studentów wykładami organizowanymi przez członków funkcjonującej na Wydziale Rady Biznesu. Dotychczas odbyły się trzy cykle takich wykładów.

Tematy wykładów dotyczyły aktualnych zagadnień z zakresu funkcjonowania gospodarki, ekonomii, inwestycji, finansów, zarządzania, a także zagadnień społecznych. Dużą zaletą spotkań był bez­ pośredni kontakt z praktykami oraz zetknięcie się z prawdziwymi problemami biznesowymi. Rosnąca popularność wykładów zainspirowała do rozwinięcia współpracy i spisania najciekawszych doświadczeń.

Książkę współtworzyli pracownicy Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego UŁ oraz przedstawiciele firm wchodzących w skład Rady Biznesu - osoby reprezentujące świat nauki i biznesu, znawcy i popularyzatorzy nauk społecznych.

Książka Bliżej praktyki doskonale wpisuje się w potrzeby i zainteresowania wszystkich zaangażowanych stron: uczelni (studentów, kadry akademickiej, władz), jak i pracodawców. Przynosi wymierne korzyści społeczności akademickiej i zacieśnia więzi między środowiskami. Współpraca daje dużą szansę wzmocnienia kontaktów i wymiany pomysłów.

Opracowanie stanowi dopełnienie nawiązanych relacji między uczelnią a praktyką gospodarczą.


Słowo wstępne – Jan Gajda 7
Wstęp – Paweł Starosta, Bożena Mikołajczyk 9

Bożena Mikołajczyk, Agnieszka Kurczewska – Historia i zasady funkcjonowania Rady Biznesu Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego UŁ
11
Arkadiusz Majsterek – A&A – dwadzieścia pięć lat firmy i pasji 31
Jacek Wyżnikiewicz, Aleksandra Zator – Comarch SA i uczelnie z województwa łódzkiego – współpraca na bazie praktyki 35
Sylwia Czerwińska, Beata Jaskuła, Monika Jędra-Legezińska, Marcelina Kietla, Agata Sech, Barbara Stolarska – Międzynarodowe Centrum Usług
Zakupowych Philips jako przykład siły offshoringu w dobie globalizacji
47
Mieczysław Brunon Michalski – Jak zrodziła się łódzka Manufaktura (czyli prawdziwa historia procesu transformacji ZPB „Poltex” 71
Piotr Ciski  – Droga Cybercomu w Polsce, czyli budowa efektywnego modelu biznesowego spółki zależnej kapitałowo 135


150 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022