ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING W OBLICZU NOWYCH WYZWAŃ RYNKOWYCH


GRZEGORCZYK W. RED.

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 74.10 Twoja cena  70,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych

Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Bogdana Gregora


Podziękowania - Ewa Walińska

Wstęp - Wojciech Grzegorczyk

Profesor Bogdan Gregor - naukowiec i nauczyciel akademicki - Wojciech Grzegorczyk

Krystyna Iwińska-Knop - Wartość dla klienta jako fundament lojalności

Agnieszka Sibińska - Charakterystyka motywów zachowań finansowych młodych ludzi

Kinga Stopczyńska - Wykorzystanie działań Corporate Social Responsibility (CSR) w kreowaniu lojalności klienta

Anna Łaszkiewicz - Klient jako współtwórca wartości w społecznościach sieciowych

Wojciech Grzegorczyk - Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych

Robert Kozielski - Ewolucja marketingu - wymiar historyczny i naukowy

Grażyna Golik-Górecka, Paula Syty - Wskaźniki marketingowe dla decydentów determinujące wzrost roli marketingu

Jadwiga Elżbieta Biesaga-Słomczewska - Komunikacja wewnętrzna w procesie porozumiewania się pracodawcy z pracownikami

Magdalena Kalińska-Kula - Rola badań marketingowych w pozyskiwaniu wiedzy na potrzeby marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem

Wioletta Krawiec - Kultura obrazka a zaangażowanie konsumenta w proces budowania marki na przykładzie portalu społecznościowego Pinterest

Mariusz Woźniakowski - Pinterest jako przejaw kultury obrazkowej w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw

Bartłomiej Kurzyk - Lokowanie produktu i inne formy integracji treści promocyjnych i natywnych - problemy definicyjne

Janusz Zrobek - Marketing terytorialny a rozwój terenów wiejskich

Małgorzata Grzegorczyk - Typy relacji i rodzajów ryzyka występujących w modelach transferu wiedzy i komercjalizacji akademickich innowacji na przykładach uczelni różnych krajów

Dariusz M. Trzmielak - Marketing nowych technologii - koncepcja i strategia 5W

Beata Szymańska - Satysfakcja komercyjnego klienta usług sanatoryjnych w Polsce

Anna Tarabasz - Rozwiązania mCommmerce i mobile banking jako próba realizacji idei marketingu x.0 w praktyce

Joanna Pachucka - Rola lokalnych grup działania w kształtowaniu wizerunku turystycznego jednostek terytorialnych


272 strony, B5, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022