|
MARKETING W OBLICZU NOWYCH WYZWAŃ RYNKOWYCH
GRZEGORCZYK W. RED. wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 74.10 Twoja cena 70,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Marketing w obliczu nowych wyzwań rynkowych
Księga jubileuszowa z okazji 70-lecia Profesora Bogdana
Gregora
Podziękowania - Ewa Walińska
Wstęp - Wojciech Grzegorczyk
Profesor Bogdan Gregor - naukowiec i nauczyciel akademicki - Wojciech
Grzegorczyk
Krystyna Iwińska-Knop - Wartość dla klienta jako fundament lojalności
Agnieszka Sibińska - Charakterystyka motywów zachowań finansowych młodych
ludzi
Kinga Stopczyńska - Wykorzystanie działań Corporate Social Responsibility (CSR)
w kreowaniu lojalności klienta
Anna Łaszkiewicz - Klient jako współtwórca wartości w społecznościach
sieciowych
Wojciech Grzegorczyk - Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach
międzynarodowych
Robert Kozielski - Ewolucja marketingu - wymiar historyczny i naukowy
Grażyna Golik-Górecka, Paula Syty - Wskaźniki marketingowe dla decydentów
determinujące wzrost roli marketingu
Jadwiga Elżbieta Biesaga-Słomczewska - Komunikacja wewnętrzna w procesie
porozumiewania się pracodawcy z pracownikami
Magdalena Kalińska-Kula - Rola badań marketingowych w pozyskiwaniu wiedzy na
potrzeby marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem
Wioletta Krawiec - Kultura obrazka a zaangażowanie konsumenta w proces budowania
marki na przykładzie portalu społecznościowego Pinterest
Mariusz Woźniakowski - Pinterest jako przejaw kultury obrazkowej w komunikacji
marketingowej przedsiębiorstw
Bartłomiej Kurzyk - Lokowanie produktu i inne formy integracji treści
promocyjnych i natywnych - problemy definicyjne
Janusz Zrobek - Marketing terytorialny a rozwój terenów wiejskich
Małgorzata Grzegorczyk - Typy relacji i rodzajów ryzyka występujących w
modelach transferu wiedzy i komercjalizacji akademickich innowacji na przykładach uczelni
różnych krajów
Dariusz M. Trzmielak - Marketing nowych technologii - koncepcja i strategia 5W
Beata Szymańska - Satysfakcja komercyjnego klienta usług sanatoryjnych w Polsce
Anna Tarabasz - Rozwiązania mCommmerce i mobile banking jako próba realizacji
idei marketingu x.0 w praktyce
Joanna Pachucka - Rola lokalnych grup działania w kształtowaniu wizerunku
turystycznego jednostek terytorialnych
272 strony, B5, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|