ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

REKLAMA W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM BIBLIOGRAFIA 110 ARTYKUŁÓW


KOWALSKA E. KOWALSKI M. RED.

wydawnictwo: MATERNUS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 22.55 Twoja cena  21,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Reklama we współczesnym społeczeństwie informacyjnym:
konteksty społeczno-edukacyjne
seria: pedagogika mass mediów



Spis treści:

Wprowadzenie Anna Kowal-Orczykowska
Historia reklamy Anna Kowal-Orczykowska
Skuteczność reklamy Mariusz Gwozda
Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego Mariusz Dróżdż
Reklama a film: zarys problematyki „product placement” Ewa Kowalska
Dziecko a „autorytet” w reklamie telewizyjnej Mirosław Kowalski
„Na dobre i na złe” zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie Grzegorz Myśliwiec, Ewa Leskowicz
Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza Piotr T. Nowakowski
Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy


127 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022