|
REKLAMA W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM BIBLIOGRAFIA 110 ARTYKUŁÓW
KOWALSKA E. KOWALSKI M. RED. wydawnictwo: MATERNUS , rok wydania 2010, wydanie I cena netto: 22.55 Twoja cena 21,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Reklama we współczesnym społeczeństwie informacyjnym:
konteksty społeczno-edukacyjne
seria: pedagogika mass mediów
Spis treści:
Wprowadzenie Anna Kowal-Orczykowska
Historia reklamy Anna Kowal-Orczykowska
Skuteczność reklamy Mariusz Gwozda
Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego Mariusz Dróżdż
Reklama a film: zarys problematyki „product placement” Ewa Kowalska
Dziecko a „autorytet” w reklamie telewizyjnej Mirosław Kowalski
„Na dobre i na złe” zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie Grzegorz
Myśliwiec, Ewa Leskowicz
Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza Piotr
T. Nowakowski
Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy
127 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|