ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.10 43,80   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NOWE MYŚLENIE STRATEGICZNE CZYSTE I PROSTE


ROBERT M.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 46.10 Twoja cena  43,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ostatecznym celem każdej firmy, która chce osiągnąć przewagę nad konkurentami, powinno być zwiększenie dzielącego ją od nich dystansu nie tyle poprzez wysiłek mięśni na rynku, ile poprzez wysiłek umysłu w Sali konferencyjnej. Michel Robert, ceniony ekspert od spraw zarządzania oraz autor książkowych bestsellerów z tej dziedziny, wie o tym z własnego doświadczenia. W ciągu minionych 25 lat uczestniczył w wielu sesjach planistycznych z udziałem dyrektorów i zespołów kierowniczych niemal 500 przedsiębiorstw, inicjując procesy myślenia strategicznego, które pozwalały firmom uzyskać długoterminową przewagę nad konkurencją.

W książce Nowe myślenie strategiczne Robert pokazuje czytelnikowi, jak można stworzyć i wdrożyć skuteczne strategie wzrostu firmy i eliminowania konkurentów.

Czerpiąc z całych dziesięcioleci doświadczeń w przekształcaniu firm najrozmaitszej wielości na całym świecie, Robert pokazuje, jak dzięki jego sprawdzonym metodom można zaoszczędzić firmie pieniędzy i czasu oraz bardzo szybko osiągnąć trwałe wyniki.

Książka rozpoczyna się od szczegółowego wyjaśnienia, w jaki sposób koncepcje strategiczne Roberta przyczyniły się do uzdrowienia znanej na całym świecie firmy Caterpillar. W dalszej kolejności opisuje podstawowe elementy opracowanego przez Roberta procesu myślenia strategicznego, w szczególności zaś zagadnienia określenia siły napędowej firmy, tworzenia zespołu ds..... Strategii oraz uruchamiania nowych inicjatyw w skali całego przedsiębiorstwa. Ten racjonalny proces, który może wykorzystać zespół kierowniczy każdej firmy w każdej branży, jest ilustrowany licznymi analizami zaczerpniętymi z doświadczeń takich przedsiębiorstw jak LandAmerica, 3M, FedEx, Pulte Homes, FirstRand Limited, ACUITY czy MAXX, Inc. — zaledwie garstki z kilkuset, które dzięki myśleniu strategicznemu Roberta osiągnęły znakomite długoterminowe wyniki.


Spis treści:

Wstęp

CZĘŚĆ I.
1. Historia Caterpillar
2. Długowieczność: papierek lakmusowy udanej strategii
3. 10 grzechów śmiertelnych prowadzących do problemów strategicznych
4. Strategia na przyszłość, a nie na teraźniejszość.
5. Wizja i strategia - dwa nieodłączne pojęcia
6. Siła napędowa: DNA strategii
7. Od banalnego sformułowania misji do skutecznego filtra strategicznego
8. Kto prowadzi?
9. Nie zmieniać reguł, zmieniać samą grę!
10. Proces myślenia strategicznego
11. Strategiczne wykorzystanie informacji strategicznych
12. Strategiczna innowacja produktu prowadzi do dominacji

CZĘŚĆ II.

13. Prezes Charles Foster i dyrektor generalny Ted Chandler - LandAmerica Financial Group z Richmond (Wirginia)
14. Dyrektor generalny Robert Burgess oraz prezes i dyrektor operacyjny Mark O\'Brien - Pulte Corporation z Dearborn (Michigan)
15. David Hoover - prezes rady nadzorczej, prezes zarządu i dyrektor generalny BalI Corporation z Denver (Kolorado)
16. Laurie Dippenaar - dyrektor generalny FirstRand Limited z Johannesburga (Republika Południowej Afryki)
17. Kurt Wiedenhaupt - dyrektor generalny American Precision Industries z Buffalo (Nowy Jork)
18. Neil McDonough - dyrektor generalny FLEXcon ze Spencer (Massachusetts)
19. Pete Samoff - prezes i dyrektor operacyjny T.D. Williams on, Inc. z Tulsy (Oklahoma)
20. Prezes rady nadzorczej Richard Stephenson oraz prezes zarządu i dyrektor generalny Steve Bonner - Cancer Treatment Centers of America z Shaumburga (Illinois)
21. Walt Havenstein - prezes Information and Electronic Warfare Systems, BAB Systems z Nashua (New Hampshire)
22. Harald Stolzenberg - prezes JuvenajLaPrairie Group z Genewy (Szwajcaria)
23. Andre Heroux - prezes i dyrektor generalny MAAX, Inc. z Montrealu (Kanada)
24. Thomas Chua - wiceprezes grupy i dyrektor zarządzający Teckwah Industrial Corporation Ltd. z Singapuru
25. Ed Grondel- dyrektor generalny FNB HomeLoans z Johannesburga (Republika Południowej Afryki)
26. Benjamin Salzmann - dyrektor generalny ACUIlY z Sheboygan (Wisconsin)
27. Rak Kumar - dyrektor generalny Raster Graphics z Palo Alto (Kalifornia)


Indeks


304 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022