|
ROZWÓJ PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ W SEKTORZE FARMACEUTYCZNYM
ZAŁUCKI M. RED. wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2010, wydanie I cena netto: 114.40 Twoja cena 108,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Rozwój prawa własności
intelektualnej w sektorze farmaceutycznym
Przesłanki odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez leki jako produkty
niebezpieczne
dr Michał Chajda, KUL
Praktyczne aspekty ochrony znaków towarowych na produkty farmaceutyczne w prawie
ukraińskim
Tomasz Lubas,WSPiA
Wyczerpanie prawa do znaku towarowego w imporcie równoległym produktów
leczniczych
Piotr Charzewski, aplikant adwokacki w Rzeszowie
Zakres prawnej skuteczności importu równoległego produktów leczniczych
Wojciech Wróbel, aplikant adwokacki w Rzeszowie
Nieprawidłowości w obrocie produktami leczniczymi
dr Aneta Biały, KUL
Granice własności intelektualnej w prawie farmaceutycznym w kontekście prawa
człowieka do zdrowia
Michał Skwarzyński, doktorant KUL
Zawieranie umów licencyjnych a dopuszczanie do obrotu produktów leczniczych
dr Adrian Niewęgłowski, UMCS
Rola patentu, jako środka ochrony wynalazków farmaceutycznych - praktyka,
perspektywy, problemy
Maciej Trąbski, UG
Stosowanie wynalazku dla celów badawczych i procedury związanej z uzyskaniem
pozwolenia na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu - klauzula Rocha Bolara na tle
porównawczym
Anna Nurczyńska, UJ
Patent na produkt leczniczy, jako składnik masy upadłości
Zbigniew Miczek, SSR w Tarnowie
Ograniczenie swobody wypowiedzi w przypadku reklamy produktu leczniczego w
orzecznictwie Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości - zagadnienia wybrane
dr Justyna Balcarczyk, UWr
Reklama aptek i w aptekach - prawo do reklamy czy zakaz reklamy
Mirosław Borkowski, doktorant UO
Nie tylko o prawach osobistych twórców produktów leczniczych oraz o reklamie
tych produktów
dr Jacek Mazurkiewicz, UWr
Wybrane ograniczenia prawne w zakresie reklamy produktów leczniczych
dr Maciej Rzewuski, Magdalena Rzewuska, UWM
Informacja czy reklama? Czy można pisać o lekach?
Anna Wójtowicz-Dawid, WSIiZ
Sprzedaż wysyłkowa i reklama produktów leczniczych - uwagi na tle orzeczenia
Trybunału Sprawiedliwości w sprawie C-322/01 DocMorris
dr Mariusz Załucki, UR
Granice dopuszczalnego użycia znaku towarowego w opisie przedmiotu zamówienia
publicznego na produkty lecznicze
Marcin Bogdan, UR
Indeks rzeczowy
254 strony, A5, oprawa miekka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|