ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 114.40 108,68   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ROZWÓJ PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ W SEKTORZE FARMACEUTYCZNYM


ZAŁUCKI M. RED.

wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 114.40 Twoja cena  108,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rozwój prawa własności intelektualnej w sektorze farmaceutycznym


Przesłanki odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez leki jako produkty niebezpieczne
dr Michał Chajda, KUL

Praktyczne aspekty ochrony znaków towarowych na produkty farmaceutyczne w prawie ukraińskim
Tomasz Lubas,WSPiA

Wyczerpanie prawa do znaku towarowego w imporcie równoległym produktów leczniczych
Piotr Charzewski, aplikant adwokacki w Rzeszowie

Zakres prawnej skuteczności importu równoległego produktów leczniczych
Wojciech Wróbel, aplikant adwokacki w Rzeszowie

Nieprawidłowości w obrocie produktami leczniczymi
dr Aneta Biały, KUL

Granice własności intelektualnej w prawie farmaceutycznym w kontekście prawa człowieka do zdrowia
Michał Skwarzyński, doktorant KUL

Zawieranie umów licencyjnych a dopuszczanie do obrotu produktów leczniczych
dr Adrian Niewęgłowski, UMCS

Rola patentu, jako środka ochrony wynalazków farmaceutycznych - praktyka, perspektywy, problemy
Maciej Trąbski, UG

Stosowanie wynalazku dla celów badawczych i procedury związanej z uzyskaniem pozwolenia na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu - klauzula Rocha Bolara na tle porównawczym
Anna Nurczyńska, UJ

Patent na produkt leczniczy, jako składnik masy upadłości
Zbigniew Miczek, SSR w Tarnowie

Ograniczenie swobody wypowiedzi w przypadku reklamy produktu leczniczego w orzecznictwie Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości - zagadnienia wybrane
dr Justyna Balcarczyk, UWr

Reklama aptek i w aptekach - prawo do reklamy czy zakaz reklamy
Mirosław Borkowski, doktorant UO

Nie tylko o prawach osobistych twórców produktów leczniczych oraz o reklamie tych produktów
dr Jacek Mazurkiewicz, UWr

Wybrane ograniczenia prawne w zakresie reklamy produktów leczniczych
dr Maciej Rzewuski, Magdalena Rzewuska, UWM

Informacja czy reklama? Czy można pisać o lekach?
Anna Wójtowicz-Dawid, WSIiZ

Sprzedaż wysyłkowa i reklama produktów leczniczych - uwagi na tle orzeczenia Trybunału Sprawiedliwości w sprawie C-322/01 DocMorris
dr Mariusz Załucki, UR

Granice dopuszczalnego użycia znaku towarowego w opisie przedmiotu zamówienia publicznego na produkty lecznicze
Marcin Bogdan, UR

Indeks rzeczowy


254 strony, A5, oprawa miekka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022