ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 52.00 49,40   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MARKETING BIUR PODRÓŻY


MACHALSKA-DUDEK I. PRZEOREK SMYKA R.

wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 52.00 Twoja cena  49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka jest podręcznikiem akademickim zawierającym kompleksową wiedzę na temat funkcjonowania biur podróży, a zwłaszcza wykorzystania w ich działalności reguł marketingowych.

Autorki zasadniczy nacisk kładą na problematykę związaną z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materiałem graficznym i tabelarycznym. Treść teoretyczną uzupełniają liczne elementy dodatkowe, takie jak ćwiczenia, przykłady z praktyki, pytania i studia przypadków.

Adresatami publikacji są studenci uczelni wyższych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalnościach związanych z turystyką. Ponadto książka jest kierowana również do praktyków gospodarczych – kadry zarządzającej i pracowników biur podróży, organizacji turystycznych, a także przedstawicieli samorządów terytorialnych oraz urzędników administracji publicznej odpowiedzialnych za kształtowanie polityki turystycznej.


Spis treści:

 

Wstęp

Rozdział 1. Aktywność rynkowa biur podróży (Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka)
1.1. Tendencje na współczesnym rynku turystycznym
1.2. Historia rozwoju biur podróży w Polsce i na świecie
1.3. Zakres działania podmiotów organizacji i pośrednictwa w turystyce
1.4. Determinanty instytucjonalno-prawne działalności biur podróży
1.5. Charakterystyka rynku biur podróży w Polsce

Rozdział 2. Podstawy marketingu w działalności biur podróży (Izabela Michalska-Dudek)
2.1. Koncepcje marketingu w usługach turystycznych
2.2. Reguła STP (segmentacja, wybór rynku docelowego, pozycjonowanie)
2.2.1. Koncepcja marketingu docelowego
2.2.2. Segmentacja .
2.2.3. Wybór rynku docelowego
2.2.4. Pozycjonowanie
2.3. Formułowanie strategii marketingowej w biurach podróży
2.4. Instrumenty marketingu-mix w działalności podmiotów organizacji i pośrednictwa

Rozdział 3. Miejsce produktu w marketingu biur podróży (Renata Przeorek-Smyka)
3.1. Etapy tworzenia produktu biur podróży, jego struktura i rodzaje
3.2. Program asortymentowy i cykl życia produktu
3.3. Różnicowanie produktów biur podróży
3.4. Wprowadzanie nowych produktów na rynek
3.5. Etyczne aspekty decyzji w obszarze produktu biur podróży

Rozdział 4. Kształtowanie ceny produktów biur podróży (Renata Przeorek-Smyka)
4.1. Cena produktu biur podróży i jej składowe
4.2. Kształtowanie systemu cen
4.3. Czynniki wpływające na poziom cen

Rozdział 5. Kanały marketingowe w aktywności biur podróży (Izabela Michalska-Dudek)
5.1. Istota, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji biur podróży
5.2. Internetowe biura podróży i porównywarki turystyczne
5.3. Projektowanie kanałów dystrybucji
5.4. Decyzje optymalizacji kanałów marketingowych

Rozdział 6. Komunikacja marketingowa biura podróży (Renata Przeorek-Smyka)
6.1. Specyfika i znaczenie komunikacji dla biur podróży
6.2. Adresaci i cele aktywizacji sprzedaży
6.3. Identyfikacja działań komunikacji marketingowej w biurach podróży
6.3.1. Sprzedaż osobista .
6.3.2. Instrumenty komunikacji masowej
6.4. Kontrola działań komunikacji marketingowej w biurach podróży

Rozdział 7. Koncepcja marketingu relacji w funkcjonowaniu biur podróży (Izabela Michalska-Dudek)
7.1. Definicje marketingu relacji
7.2. Przesłanki powstania i główne komponenty marketingu relacji
7.3. Zasoby strategiczne warunkujące realizację koncepcji marketingu relacji
7.4. Zarządzanie relacjami z klientem
7.5. Wdrożenie relacyjnego marketingu-mix

Rozdział 8. Implementacja marketingu relacji w biurach podróży (Izabela Michalska-Dudek)
8.1. Znaczenie obsługi klienta
8.2. Zastosowanie narzędzi marketingu bezpośredniego
8.2.1. Bezpośrednie przesyłki pocztowe
8.2.2. Telemarketing
8.3. Wykorzystanie serwisów internetowych
8.4. Internetowa promocja ofert
8.4.1. Bannery
8.4.2. Internetowe komunikaty handlowe
8.4.3. Niestandardowe formy promocji w Internecie
8.5. Programy lojalnościowe .
8.6. Technologia informacyjna - tworzenie centrum kontaktu

Rozdział 9. Badania marketingowe i kontrola prowadzone w biurach podróży (Renata Przeorek-Smyka)
9.1. System informacji marketingowej
9.2. Obszary badawcze w marketingu biur podróży
9.3. Programowanie badań marketingowych
9.4. Kontrola działalności marketingowej

Bibliografia
Słowniczek pojęć
Indeks


372 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022