|
MECHANIZMY WŁADZY W BIZNESIE PSYCHOLOGIA NA WYSOKIM STANOWISKU
LIEBERMAN D. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2010, wydanie I cena netto: 39.79 Twoja cena 37,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
- Kreuj swój osobisty wizerunek i naucz się osłabiać negatywny rozgłos
- Zamień każdego sabotażystę w najszczerszego sprzymierzeńca
- Kieruj trudnymi ludźmi
- Poznaj kulisy psychologii konfliktu
- Stosuj pięć zasad psychologicznych, pozwalających osiągnąć każdy cel
Na rynku gra toczy się o wysoką stawkę. Możesz działać po omacku, mając
nadzieję, że intuicja Cię nie zawiedzie, albo uzbroić się w zestaw efektywnych
narzędzi psychologicznych, które pozwolą Ci zwyciężać w każdej sytuacji biznesowej.
Poznaj niezawodne techniki i strategie perswazji!
- Zdobądź niezachwianą lojalność i nigdy więcej nie trać pracowników,
klientów lub pacjentów.
- Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników.
- Błyskawicznie rozwiązuj konflikty na tle osobowościowym.
- Pracuj nad wizerunkiem osobistym i zamykaj usta plotkarzom.
- Ściągaj należności, nie zważając na ich przedawnienie.
- Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na to, w jaki sposób go straciłeś.
Oto podręcznik, który zamiast suchych praw i zasad dostarcza konkretnych
rozwiązań rzeczywistych problemów. Daje Ci szansę zastosowania najważniejszych
narzędzi psychologicznych, rządzących ludzkim zachowaniem.
Pozwoli Ci zdobyć zaufanie pracowników, zacieśnić pozytywne kontakty z
klientami, wpłynie na to, jak jesteś postrzegany przez konkurencję. Dzięki niemu
szybko i sprawnie uporasz się z najtrudniejszymi sytuacjami. Kiedy stawka jest wysoka,
możesz zrobić coś więcej, niż tylko zwiększyć swoje szanse — możesz ustawić
grę tak, że zawsze wygrasz.
Spis treści:
Podziękowania (7)
Wprowadzenie (9)
Nota do czytelników (11)
Rozdział 1: Psychologiczna strategia zdobycia niezachwianej lojalności: nigdy
więcej utraconych pracowników, klientów lub pacjentów (13)
Rozdział 2: Kontrola wizerunku: szybko osłabiaj działanie negatywnego rozgłosu
(23)
Rozdział 3: Kontrola wizerunku osobistego: zamknij usta plotkarzom (31)
Rozdział 4: Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie
pracowników. I to nie wydając ani grosza! (39)
Rozdział 5: Niezawodna strategia powstrzymania pracowników przed kradzieżą
(51)
Rozdział 6: Ściągaj należności, bez względu na to, jak bardzo są
nieściągalne (61)
Rozdział 7: Uczyń z sabotażysty swojego najlepszego sprzymierzeńca (73)
Rozdział 8: Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na powód jego odejścia
(81)
Rozdział 9: Kierowanie trudnymi ludźmi: psychologia konfliktu (91)
Rozdział 10: Jak szybko poradzić sobie z reklamacją i obrócić ją na swoją
korzyść (99)
Rozdział 11: Jak bezboleśnie krytykować przewrażliwionych pracowników (105)
Rozdział 12: Wytrwałość w dążeniu do celu: mit samodyscypliny i tajemnica
bezgranicznego natchnienia (113)
Rozdział 13: Pięć zasad psychologicznych pozwalających osiągnąć każdy cel
(119)
Rozdział 14: Jak wyczuć blef z kilometra: doskonały sposób zwalczania blefów
(127)
Rozdział 15: Sprawdź w trakcie półminutowej rozmowy bez oskarżycielskiego
tonu, czy Twoi pracownicy piją w pracy alkohol lub zażywają narkotyki (137)
Rozdział 16: Uchroń siebie i innych przed przemocą słowną w miejscu pracy
(145)
Rozdział 17: Przeciągnij ich na swoją stronę: od ławy przysięgłych po salę
obrad zarządu - czyli jak jeden głos może zmienić brzmienie chóru (157)
Rozdział 18: Opanuj sztukę charyzmy oraz kompletną metodę psychologiczną,
która natychmiast pozwoli Ci zyskać sympatię otoczenia (167)
Rozdział 19: Zdumiewająca metoda radzenia sobie z ludźmi emocjonalnie
niezrównoważonymi (179)
Rozdział 20: Jak natychmiast rozwiązać konflikt na tle osobowościowym (185)
Rozdział 21: Jak bezproblemowo przeprowadzić trudne zmiany bez strachu,
frustracji i gniewu po stronie pracowników (191)
Zakończenie (203)
Bibliografia (205)
O autorze (211)
224 strony, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|