ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 39.79 37,80   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MECHANIZMY WŁADZY W BIZNESIE PSYCHOLOGIA NA WYSOKIM STANOWISKU


LIEBERMAN D.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 39.79 Twoja cena  37,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

  • Kreuj swój osobisty wizerunek i naucz się osłabiać negatywny rozgłos
  • Zamień każdego sabotażystę w najszczerszego sprzymierzeńca
  • Kieruj trudnymi ludźmi
  • Poznaj kulisy psychologii konfliktu
  • Stosuj pięć zasad psychologicznych, pozwalających osiągnąć każdy cel

Na rynku gra toczy się o wysoką stawkę. Możesz działać po omacku, mając nadzieję, że intuicja Cię nie zawiedzie, albo uzbroić się w zestaw efektywnych narzędzi psychologicznych, które pozwolą Ci zwyciężać w każdej sytuacji biznesowej. Poznaj niezawodne techniki i strategie perswazji!

  • Zdobądź niezachwianą lojalność i nigdy więcej nie trać pracowników, klientów lub pacjentów.
  • Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników.
  • Błyskawicznie rozwiązuj konflikty na tle osobowościowym.
  • Pracuj nad wizerunkiem osobistym i zamykaj usta plotkarzom.
  • Ściągaj należności, nie zważając na ich przedawnienie.
  • Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na to, w jaki sposób go straciłeś.

Oto podręcznik, który zamiast suchych praw i zasad dostarcza konkretnych rozwiązań rzeczywistych problemów. Daje Ci szansę zastosowania najważniejszych narzędzi psychologicznych, rządzących ludzkim zachowaniem.

Pozwoli Ci zdobyć zaufanie pracowników, zacieśnić pozytywne kontakty z klientami, wpłynie na to, jak jesteś postrzegany przez konkurencję. Dzięki niemu szybko i sprawnie uporasz się z najtrudniejszymi sytuacjami. Kiedy stawka jest wysoka, możesz zrobić coś więcej, niż tylko zwiększyć swoje szanse — możesz ustawić grę tak, że zawsze wygrasz.


Spis treści:

Podziękowania (7)
Wprowadzenie (9)
Nota do czytelników (11)
Rozdział 1: Psychologiczna strategia zdobycia niezachwianej lojalności: nigdy więcej utraconych pracowników, klientów lub pacjentów (13)
Rozdział 2: Kontrola wizerunku: szybko osłabiaj działanie negatywnego rozgłosu (23)
Rozdział 3: Kontrola wizerunku osobistego: zamknij usta plotkarzom (31)
Rozdział 4: Podnieś morale, popraw wydajność, motywację i zadowolenie pracowników. I to nie wydając ani grosza! (39)
Rozdział 5: Niezawodna strategia powstrzymania pracowników przed kradzieżą (51)
Rozdział 6: Ściągaj należności, bez względu na to, jak bardzo są nieściągalne (61)
Rozdział 7: Uczyń z sabotażysty swojego najlepszego sprzymierzeńca (73)
Rozdział 8: Odzyskaj utraconego klienta, bez względu na powód jego odejścia (81)
Rozdział 9: Kierowanie trudnymi ludźmi: psychologia konfliktu (91)
Rozdział 10: Jak szybko poradzić sobie z reklamacją i obrócić ją na swoją korzyść (99)
Rozdział 11: Jak bezboleśnie krytykować przewrażliwionych pracowników (105)
Rozdział 12: Wytrwałość w dążeniu do celu: mit samodyscypliny i tajemnica bezgranicznego natchnienia (113)
Rozdział 13: Pięć zasad psychologicznych pozwalających osiągnąć każdy cel (119)
Rozdział 14: Jak wyczuć blef z kilometra: doskonały sposób zwalczania blefów (127)
Rozdział 15: Sprawdź w trakcie półminutowej rozmowy bez oskarżycielskiego tonu, czy Twoi pracownicy piją w pracy alkohol lub zażywają narkotyki (137)
Rozdział 16: Uchroń siebie i innych przed przemocą słowną w miejscu pracy (145)
Rozdział 17: Przeciągnij ich na swoją stronę: od ławy przysięgłych po salę obrad zarządu - czyli jak jeden głos może zmienić brzmienie chóru (157)
Rozdział 18: Opanuj sztukę charyzmy oraz kompletną metodę psychologiczną, która natychmiast pozwoli Ci zyskać sympatię otoczenia (167)
Rozdział 19: Zdumiewająca metoda radzenia sobie z ludźmi emocjonalnie niezrównoważonymi (179)
Rozdział 20: Jak natychmiast rozwiązać konflikt na tle osobowościowym (185)
Rozdział 21: Jak bezproblemowo przeprowadzić trudne zmiany bez strachu, frustracji i gniewu po stronie pracowników (191)
Zakończenie (203)
Bibliografia (205)
O autorze (211)


224 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022