ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE AGROBIZNESEM


JAWOROWSKI P.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2000, wydanie I

cena netto: 31.20 Twoja cena  29,64 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Spis treści

SŁOWO WSTĘPNE

WPROWADZENIE

ROZDZIAŁ I. PIĘCIOLECIE STUDIÓW UNIWERSYTECKICH W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA AGROBIZNESEM W KONINIE

1. Stanowisko i opinie o studiach i studiowaniu zaprezentowane przez dr Marka Zarębskiego- prodziekana

2. Stanowisko i opinie Katedry Marketingu i Zarządzania Agrobiznesem dotyczące studiów w Koninie oraz kształcenia w ośrodkach satelickich WNEiZ

3. Ocena studiów uniwersyteckich przez dr Tomasza Olejniczaka - Prorektora Wyższej Szkoły Zawodowej w Koninie

4. Magistrowie i licencjaci z zarządzania i marketingu są bardzo potrzebni w Koninie - opinia mgr Kazimierza Pałasza Prezydenta Miasta Konina

ROZDZIAŁ II. POWOŁANIE I POCZĄTKI STUDIÓW MAGISTERSKICH Z ZARZĄDZANIA AGROBIZNESEM

1. Pierwsi absolwenci - licencjaci ze specjalności zarządzanie agrobiznesem pierwszymi magistrami

2. Przemówienia i wystąpienia wieńczące pierwszy stopień kształcenia oraz inicjujące studia magisterskie z zarządzania agrobiznesem

ROZDZIAŁ III. UTRWALANIE, DOSKONALENIE I KSZTAŁCENIE PODCZAS STUDIÓW MAGISTERSKICH

1. Zakres i istota zmian programowych studiów zaocznych

2. Warunki studiowania oraz ich ciągłe ulepszanie

3. Przystosowywanie biblioteki Wydziału dla potrzeb studentów

4. Rozbudowa gmachu Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

5. Udział Katedry Marketingu i Zarządzania Agrobiznesem w doskonaleniu kształcenia oraz jej założenia rozwojowe

ROZDZIAŁ IV. STUDENCI O SOBIE I STUDIACH MAGISTERSKICH UNIWERSYTECKICH

1. Motywacje bezpośrednie i pośrednie podjęcia studiów magisterskich na specjalności zarządzanie agrobiznesem

2. Początkowy okres studiowania na uzupełniających studiach magisterskich

3. Czym wyróżniają się studia magisterskie oraz co zachowane zostało najbardziej w pamięci ze wstępnego okresu tej wyższej edukacji

4. Czynniki zachęcające i ograniczające solidne studiowanie podczas studiów magisterskich

5. Co szczególnie ważne było w organizacji zajęć na magisterium w porównaniu ze studiami licencjackimi

6. Przedmioty najbliższe zainteresowaniom magistrantów i najbardziej przydatne w przyszłej pracy zawodowej

7. Przydatność wiedzy zdobytej podczas studiów magisterskich w opiniach słuchaczy

8. Wybierając jeszcze raz zawód, czy ponownie byłoby to zarządzanie agrobiznesem

9. Ocena przebiegu magisterskich studiów z zarządzania agrobiznesem prowadzonych w Koninie

ROZDZIAŁ V. MISJA, STRATEGIA I CELE WYDZIAŁU ORAZ KATEDRY MARKETINGU I ZARZĄDZANIA AGROBIZNESEM

1. Misja i strategia

2. Cele kształcenia i sylwetka absolwenta

ROZDZIAŁ VI. SPOTKANIE Z JANEM PAWŁEM II - PAPIEŻEM POLAKIEM

ROZDZIAŁ VII KATEDRA MARKETINGU I ZARZĄDZANIA AGROBIZNESEM, PRACOWNICY NAUKOWI, ICH DOROBEK I OSIĄGNIĘCIA

1. Powstanie i rozwój Katedry oraz stan obecny

2. Notki biograficzne pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry i ważniejsze publikacje

ROZDZIAŁ VIII. TEMATYKA PRAC WYKONANYCH PRZEZ PIERWSZYCH MAGISTRÓW ZE SPECJALIZACJI ZARZĄDZANIE AGROBIZNESEM

1. Problematyka opracowań magisterskich

2. Źródła sukcesu magistrantów

ROZDZIAŁ IX. KONFERENCJA NAUKOWA NT. "AGROBIZNES - PROBLEMY NEGOCJACJI" Z OKAZJI PROMOCJI MAGISTRÓW Z ZARZĄDZANIA AGROBIZNESEM

1. Konferencje z udziałem studentów organizowane przez Katedrę Marketingu i Zarządzania Agrobiznesem

2. Konferencja z okazji wypromowania pierwszych magistrów ze specjalizacji zarządzanie agrobiznesem

3. Zestawienie przygotowanych referatów na konferencję nt. "Agrobiznes - problemy negocjacji"

ANEKS I TABLEAU

109 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022