Spis treści
SŁOWO WSTĘPNE
WPROWADZENIE
ROZDZIAŁ I. PIĘCIOLECIE
STUDIÓW UNIWERSYTECKICH W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA AGROBIZNESEM W KONINIE
1. Stanowisko i opinie o
studiach i studiowaniu zaprezentowane przez dr Marka Zarębskiego- prodziekana
2. Stanowisko i opinie
Katedry Marketingu i Zarządzania Agrobiznesem dotyczące studiów w Koninie oraz
kształcenia w ośrodkach satelickich WNEiZ
3. Ocena studiów
uniwersyteckich przez dr Tomasza Olejniczaka - Prorektora Wyższej Szkoły Zawodowej w
Koninie
4. Magistrowie i licencjaci z
zarządzania i marketingu są bardzo potrzebni w Koninie - opinia mgr Kazimierza Pałasza
Prezydenta Miasta Konina
ROZDZIAŁ II. POWOŁANIE I
POCZĄTKI STUDIÓW MAGISTERSKICH Z ZARZĄDZANIA AGROBIZNESEM
1. Pierwsi absolwenci -
licencjaci ze specjalności zarządzanie agrobiznesem pierwszymi magistrami
2. Przemówienia i
wystąpienia wieńczące pierwszy stopień kształcenia oraz inicjujące studia
magisterskie z zarządzania agrobiznesem
ROZDZIAŁ III. UTRWALANIE,
DOSKONALENIE I KSZTAŁCENIE PODCZAS STUDIÓW MAGISTERSKICH
1. Zakres i istota zmian
programowych studiów zaocznych
2. Warunki studiowania oraz
ich ciągłe ulepszanie
3. Przystosowywanie
biblioteki Wydziału dla potrzeb studentów
4. Rozbudowa gmachu Wydziału
Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
5. Udział Katedry Marketingu
i Zarządzania Agrobiznesem w doskonaleniu kształcenia oraz jej założenia rozwojowe
ROZDZIAŁ IV. STUDENCI O
SOBIE I STUDIACH MAGISTERSKICH UNIWERSYTECKICH
1. Motywacje bezpośrednie i
pośrednie podjęcia studiów magisterskich na specjalności zarządzanie agrobiznesem
2. Początkowy okres
studiowania na uzupełniających studiach magisterskich
3. Czym wyróżniają się
studia magisterskie oraz co zachowane zostało najbardziej w pamięci ze wstępnego okresu
tej wyższej edukacji
4. Czynniki zachęcające i
ograniczające solidne studiowanie podczas studiów magisterskich
5. Co szczególnie ważne
było w organizacji zajęć na magisterium w porównaniu ze studiami licencjackimi
6. Przedmioty najbliższe
zainteresowaniom magistrantów i najbardziej przydatne w przyszłej pracy zawodowej
7. Przydatność wiedzy
zdobytej podczas studiów magisterskich w opiniach słuchaczy
8. Wybierając jeszcze raz
zawód, czy ponownie byłoby to zarządzanie agrobiznesem
9. Ocena przebiegu
magisterskich studiów z zarządzania agrobiznesem prowadzonych w Koninie
ROZDZIAŁ V. MISJA, STRATEGIA
I CELE WYDZIAŁU ORAZ KATEDRY MARKETINGU I ZARZĄDZANIA AGROBIZNESEM
1. Misja i strategia
2. Cele kształcenia i
sylwetka absolwenta
ROZDZIAŁ VI. SPOTKANIE Z
JANEM PAWŁEM II - PAPIEŻEM POLAKIEM
ROZDZIAŁ VII KATEDRA
MARKETINGU I ZARZĄDZANIA AGROBIZNESEM, PRACOWNICY NAUKOWI, ICH DOROBEK I OSIĄGNIĘCIA
1. Powstanie i rozwój
Katedry oraz stan obecny
2. Notki biograficzne
pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry i ważniejsze publikacje
ROZDZIAŁ VIII. TEMATYKA PRAC
WYKONANYCH PRZEZ PIERWSZYCH MAGISTRÓW ZE SPECJALIZACJI ZARZĄDZANIE AGROBIZNESEM
1. Problematyka opracowań
magisterskich
2. Źródła sukcesu
magistrantów
ROZDZIAŁ IX. KONFERENCJA
NAUKOWA NT. "AGROBIZNES - PROBLEMY NEGOCJACJI" Z OKAZJI PROMOCJI MAGISTRÓW Z
ZARZĄDZANIA AGROBIZNESEM
1. Konferencje z udziałem
studentów organizowane przez Katedrę Marketingu i Zarządzania Agrobiznesem
2. Konferencja z okazji
wypromowania pierwszych magistrów ze specjalizacji zarządzanie agrobiznesem
3. Zestawienie przygotowanych
referatów na konferencję nt. "Agrobiznes - problemy negocjacji"
ANEKS I TABLEAU
109 stron