ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DECYZJE W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM


WITKOWSKI T.

wydawnictwo: WNT , rok wydania 2000, wydanie I

cena netto: 47.90 Twoja cena  45,51 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka zawiera zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem: strategicznym, taktycznym i operacyjnym.

Omówiono w niej planowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa, m. in. strategie produkcyjne, cele strategiczne i analizę finansowych możliwości ich realizacji, alternatywy rozwoju produkcji i wybór racjonalnych wariantów.

Przedstawiono planowanie agregacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz komputerowe wspomaganie decyzji w symulacyjnej grze Przetarg. Dużo miejsca poświęcono zagadnieniu podejmowania decyzji o zakupie i sprzedaży produktu. Rozważano także harmonogramowania produkcji (metoda SZEZA) i sterowania w systemach wytwarzania.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunku zarządzanie i marketing wyższych uczelni technicznych i ekonomicznych, uczestników kursów doskonalenia kwalifikacji w zakresie zarządzania oraz menadżerów przedsiębiorstw.


Spis treści:

Przedmowa

1. Planowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa
2. Planowanie agregacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3. Podejmowanie decyzji o zakupie i sprzedaży produktu
4. Harmonogramowanie produkcji i sterowanie produkcją w systemach wytwarzania


492 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022