ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM USŁUG


MAZUR J.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 49.00 Twoja cena  46,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dr hab. Jolanta Mazur - profesor SGH i Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie, kierownik Zakładu Marketingu Usług w SGH, wieloletni doświadczony konsultant, uczestnik międzynarodowego zespołu badawczego analizującego kulturowe uwarunkowania zarządzania siecią partnerskich firm usługowych, wykładowca na studiach MBA.

Usługi stały się obecnie dominującym przedmiotem obrotu. Jednak niemożność obejrzenia ich przed zakupem stawia szczególne wymagania wobec aktywności marketingowej dostawców. Tylko wówczas przedsiębiorstwo może skutecznie konkurować na rynku. Losy większości firm usługowych w dużej mierze zależą bowiem od prawidłowego marketingu.

Dla większości dostawców towarów materialnych usługi są ważnym komponentem produktu, przesądzającym często o jego konkurencyjności. To w jaki sposób towar jest klientom oferowany, jak są oni traktowani przez personel, czy otrzymują dodatkowe usługi przed- i posprzedażne - często faktycznie decyduje o zakupie.

Autorka przedstawiła najważniejsze zagadnienia występujące w procesie planowania i realizowania aktywności marketingowej przez firmy oferujące usługi. Wyjaśniła, w jaki sposób klienci postrzegają jakość świadczonych na ich rzecz usług, jakimi metodami można zidentyfikować ocenę jakości usługi dokonywaną przez klientów oraz jakie warunki musi spełnić dostawca, aby jakość usług satysfakcjonowała nabywcę, w tym jak tworzyć skuteczny plan marketingowy.

244 strony

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- LOGISTYCZNA OBSŁUGA KLIENTA METODY ILOŚCIOWE
TŁUCZAK A. KAUF S.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022