Niniejsza publikacja
przynosi zbiór interesujących i ważnych artykułów pokonferencyjnych poświeconych:
- zarządzaniu
strategicznemu,
- planowaniu strategicznemu,
- zarządzaniu marką,
- zarządzaniu jakością
w bibliotece szkoły
wyższej. Opracowanie uświadamia, jak ważną, długo niedocenianią rolę odgrywa ona w
systemie wyższej szkoły niepublicznej - żadna bowiem uczelnia nie może istnieć bez
dobrze zorganizowanej, bogatej w zbiory i dobrze wyposażonej biblioteki.
Po książkę powinni
sięgnąć pracownicy wszystkich bibliotek naukowych w kraju, szukając w niej informacji
o najnowszych tendencjach w bibliotekarstwie i zmianach, które wkraczają do gwałtownie
"komputeryzujących" się polskich bibliotek. Będzie ona także przydania
studentom bibliotekoznawstwa, bibliotekarzom pracującym w bibliotekach różnych
ośrodków informacji, w bibliotekach przy dużych przedsiębiorstwach, a nawet
bibliotekarzom szkolnym i zatrudnionym w bibliotekach publicznych. Jej lektura może
pomóc w nowoczesnym zarządzaniu biblioteką wszystkim, od których zależą decyzje (i
fundusze) mające wpływ na przyszły kształt bibliotek naukowych.
169 stron