ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 34.50 32,78   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE I MARKETINGOWE W BIBLIOTEKACH


wydawnictwo: WSB POZNAŃ , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 34.50 Twoja cena  32,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niniejsza publikacja przynosi zbiór interesujących i ważnych artykułów pokonferencyjnych poświeconych:

- zarządzaniu strategicznemu,

- planowaniu strategicznemu,

- zarządzaniu marką,

- zarządzaniu jakością

w bibliotece szkoły wyższej. Opracowanie uświadamia, jak ważną, długo niedocenianią rolę odgrywa ona w systemie wyższej szkoły niepublicznej - żadna bowiem uczelnia nie może istnieć bez dobrze zorganizowanej, bogatej w zbiory i dobrze wyposażonej biblioteki.

Po książkę powinni sięgnąć pracownicy wszystkich bibliotek naukowych w kraju, szukając w niej informacji o najnowszych tendencjach w bibliotekarstwie i zmianach, które wkraczają do gwałtownie "komputeryzujących" się polskich bibliotek. Będzie ona także przydania studentom bibliotekoznawstwa, bibliotekarzom pracującym w bibliotekach różnych ośrodków informacji, w bibliotekach przy dużych przedsiębiorstwach, a nawet bibliotekarzom szkolnym i zatrudnionym w bibliotekach publicznych. Jej lektura może pomóc w nowoczesnym zarządzaniu biblioteką wszystkim, od których zależą decyzje (i fundusze) mające wpływ na przyszły kształt bibliotek naukowych.

169 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022