Sto lat temu, wykorzystując infrastrukturę sieci elektrycznych i
telefonicznych, przemysłowcy dokonali transformacji gospodarki amerykańskiej, tak jak
przedsiębiorcy Doliny Krzemowej dokonują transformacji gospodarki światowej za pomocą
infrastruktury komputerowej i informacyjnej.
Zachodząca transformacja gospodarki powoduje zasadniczą zmianę krajobrazu
biznesowego firmy. Stare modele biznesowe przedsiębiorstwa kapitalizmu korporacyjnego nie
zdają egzaminu w nowym środowisku biznesowym.
Kolejne rozdziały zawierają zagadnienia:
Siły napędowe rewolucji przemysłowych
Zmiana charakteru konsumpcji
Kryzys kapitalizmu korporacyjnego
Narodziny i doskonalenie nowych technologii dla nowej konsumpcji
Transformacja przedsiębiorstw kapitalizmu menedżerskiego
Nowa gospodarka i wyróżniające ją właściwości
Strategia firmy w nowej koncepcji gospodarki
Tworzenie wartości w nowej koncepcji przedsiębiorstwa
Nowe podejścia do innowacji produktu
Proces transformacji firmy w nowej koncepcji gospodarki
264 strony, B5, oprawa miękka