ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MEDIATYZACJA KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO W KRĘGU BADAŃ POLITOLOGICZNYCH I MEDIOZNAWCZYCH


ADAMIK-SZYSIAK M. RED.

wydawnictwo: UNIMEX , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 35.45 Twoja cena  33,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mediatyzacja komunikowania politycznego

W kręgu badań politologicznych i medioznawczych


Książka została poświęcona dwóm aktualnym problemom nauk o mediach i komunikowaniu: mediatyzacji i komunikowaniu politycznemu.

Zagadnienia te połączono w jedną całość. Nie ulega wątpliwości, że tak właśnie jest. Komunikowanie polityczne jako centralny mechanizm wymiany informacji pomiędzy aktorami politycznymi (indywidualnymi i zbiorowymi) a obywatelami odbywa się głównie przez media masowe, które są w tym procesie aktywne, tzn. same nie tylko odzwierciedlają politykę, ale tworzą jej obraz, który przekazują do opinii publicznej będącej właściwą przestrzenią komunikowania politycznego [...].

Zebrane szkice analizują różne aspekty funkcjonowania zarówno mediów tradycyjnych (telewizja, radio, prasa), jak i nowych mediów internetowych (np. Twitter). Myślą przewodnią jest komunikowanie polityczne i jego mediatyzacja.

Autorzy patrzą na problemy z różnych perspektyw badawczo-teoretycznych[...]

Książka dostarcza wiedzy strukturalnej polegającej na rozumieniu i wyjaśnianiu zjawisk i procesów medialno-poznawczych. Realizuje także funkcje metodologiczne i praktyczne.

Z recenzji prof. dra hab. Stanisława Michalczyka


Wstęp

Bartłomiej Łódzki Nowe trendy w badaniach nad agenda-setting

Małgorzata Adamik-Szysiak Obraz polityków w polskich programach informacyjnych na przykładzie "Wiadomości" TVPi oraz "Faktów" TVN

Aleksandra Seklecka Komunikacja polityczna w kontekście rytualnej komunikacji medialnej. Przypadek polskich serwisów informacyjnych

Olga Białek-Szwed Specyfika socjolektu polityków i dziennikarzy a wyrazy modne we współczesnej komunikacji medialnej

Agnieszka Łukasik-Turecka Radiowa reklama wyborcza w nieodŞpłatnych audycjach wyborczych Polskiego Radia Lublin. Kampania przed wyborami do
Parlamentu Europejskiego w 2014 roku


Maria Ochwat Wizerunek Joanny Senyszyn

Marta Juza Media a przemiany roli i znaczenia władzy w społeczeństwie sieciowym

Karolina Burno-Kaliszuk Ćwierkająca partia. Twitter w komunikacji polskich partii politycznych

Mirosława Wielopolska-Szymura Media w służbie sił zbrojnych. Polityka informacyjna Departamentu Obrony USA - zarys zagadnienia

Noty o autorach

The mediatisation of political communication. In the circle of political science and media studies research. Summaries


178 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022