Zmiany medialne i komunikacyjne
Media. Wizerunek. Biznes
Współczesne transgresje Tom 2
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii
Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media,
wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej
w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery
aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej
praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które
niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.
Ze Wstępu
Niniejsza książka to ciekawy przyczynek do dyskusji nad zmianami zachodzącymi
na płaszczyźnie komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz
prowadzenia biznesu, zawierająca przykłady z polskiej rzeczywistości. Tym samym praca
ta będzie bez wątpienia istotną pomocą dydaktyczną dla studentów wielu kierunków
akademickich, takich jak dziennikarstwo i komunikacja społeczna, ekonomia czy marketing.
Czytelnik otrzyma do rąk książkę interesującą, sprawnie napisaną, dotyczącą
istotnego problemu i – co ważne – bezpośrednio odnoszącego się do polskich realiów
współczesnej doby.
dr hab. Ilona Biernacka-Ligięza, prof. UMCS
Katarzyna Kopecka-Piech, Wstęp
Krzysztof Wasilewski, Lubuskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI
wieku
Justyna Kubik, Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny
Przemysław Pawelec, Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy
Lilia Krawczewska, „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej
w utrwalaniu stereotypów płci
Agnieszka Szmelter, Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach
globalnych
Agnieszka Chwiałkowska, Praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie
rzeczywistym – wyniki badania
Robert Grochowski, Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i
PR-owca
Gabriel Pawlak, Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty
komunikacji z interesariuszami
Katarzyna Kopecka-Piech, Biznes, wizerunek, nowe media – triada innowacyjności,
czyli podejście integracyjne
280 stron, Format: 12.0x19.5cm, oprawa miękka