ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TRZY REGUŁY JAK MYŚLĄ WYJĄTKOWE FIRMY


RAYNOR M.E., AHMED M.

wydawnictwo: KURHAUS PUBLISHING , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 56.15 Twoja cena  53,34 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Trzy reguły

Jak myślą wyjątkowe firmy


Jak stworzyć firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu?

To pytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osób - doradców, ekspertów, analityków - każdego dnia dostarcza na nie odpowiedzi. I to całkiem różnych. Większość wskazówek i złotych rad jednak nie działa, bo rzadko kiedy w swym sposobie myślenia o przyczynach sukcesu wielkich organizacji, teoretycy zarządzania uwzględniają element przypadku.

Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed zamiast wróżyć z fusów, wybrali ilościowe podejście do tematu. Przyjrzeli się uważnie badaniom prowadzonym przez 40 lat na 25 tysiącach przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich giełdach. Ustalili, że to, co łączy firmy odnotowujące świetne wyniki, to sposób działania, który opiera się na trzech regułach. Po pierwsze: jakość ważniejsza niż niska cena. Po drugie: przychody ważniejsze niż koszty. Po trzecie: nie ma innych reguł.

Autorzy: Michael E. Raynor oraz Mumtaz Ahmed są specjalistami od zarządzania i budowania strategii. Od lat związani są z firmą doradczą Deloitte.


PRZEDMOWA DO WYDANIA POLSKIEGO

ROZDZIAŁ 1: WIĘCEJ NIŻ CIASTECZKO Z WRÓŻBĄ
ROZDZIAŁ 2: JAK USŁYSZEĆ SYGNAŁ W SZUMIE
ROZDZIAŁ 3: WYSOKA JAKOŚĆ WAŻNIEJSZA NIŻ NISKA CENA
ROZDZIAŁ 4: PRZYCHÓD WAŻNIEJSZY NIŻ KOSZT
ROZDZIAŁ 5: NIE MA INNYCH REGUŁ
ROZDZIAŁ 6: DLACZEGO POWINNIŚCIE STOSOWAĆ TRZY REGUŁY?

PODZIĘKOWANIA

DODATEK A: OBLICZANIE SKŁADNIKÓW PRZEWAGI
DODATEK B: BIBLIOGRAFIA STUDIÓW SUKCESÓW
DODATEK C: IDENTYFIKOWANIE WYJĄTKOWYCH WYNIKÓW
DODATEK D: ANALIZA KATEGORII, TRAJEKTORII I OKRESÓW
DODATEK E: WYKRESY PROFILI WYNIKÓW
DODATEK F: ANALIZA SPÓJNOŚCI
DODATEK G: ANALIZA STATYSTYCZNA MAŁYCH PRÓB
DODATEK H: ZMIANY POZYCJI A ZMIANY WYNIKÓW
DODATEK I: STRUKTURA PRZEWAGI W ZAKRESIE RENTOWNOŚCI
DODATEK J: RÓŻNICE BEHAWIORALNE NA PODSTAWIE PORÓWNAŃ

PAR FIRM INDEKS
SPIS TABEL


384 strony, Format: 14.0x20.4cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022