ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NOWY COACHING BIZNESOWY PRZEWODNIK PO NAJLEPSZYCH PRAKTYKACH


WILSON C.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 61.75 Twoja cena  58,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowy coaching biznesowy

Przewodnik po najlepszych praktykach


„Nowy coaching biznesowy” to kompleksowy przewodnik po podstawach coachingu, zawierający przegląd podstawowych zasad i narzędzi, a także liczne analizy przypadków umożliwiające pogłębianie wiedzy.

Carol Wilson, doświadczony trener i szkoleniowiec, przedstawia wiedzę niezbędną do przyswojenia sobie najlepszych praktyk, przydatną zarówno dla początkujących adeptów coachingu, jak i dla aktywnych zawodowo profesjonalistów – a także dla każdego, kto chciałby kształtować w swojej organizacji kulturę coachingową.

Nowe wydanie zostało kompleksowo zaktualizowane, zyskało też zupełnie nową strukturę. Kładzie większy nacisk na budowanie kultury coachingowej w organizacji i przytacza liczne przykłady z różnych krajów świata.

Książka została wzbogacona o wiele nowych informacji, związanych z najnowszymi trendami charakterystycznymi dla dynamicznie rozwijającego się świata coachingu.


Carol Wilson to prelegentka, pisarka i autorka audycji prowadząca swoją działalność w skali międzynarodowej. Pełni funkcję dyrektora zarządzającego Performance Coach Training, założonego wspólnie z sir Johnem Whitmorem.


O autorce
Przedmowa sir Johna Whitmore‘a do pierwszego wydania
Przedmowa sir Richarda Bransona
Podziękowania

CZĘŚĆ 1
COACHING BIZNESOWY-PODSTAWY
Rozdział 1. Co to jest coaching?
Rozdział 2. Różnice między coachingiem, terapią, doradztwem, mentoringiem i konsultingiem
Rozdział 3. Od nakazów do ich braku
Rozdział 4. Ograniczające przekonania
Rozdział 5. Neurobiologia a coaching

CZĘŚĆ II
KSZTAŁTOWANIE KULTURY COACHINGOWEJ W ORGANIZACJACH
Rozdział 6. Istota kultury coachingowej
Rozdział 7. Dziesięć kroków do stworzenia kultury coachingowej
Rozdział 8. Coaching w rzeczywistości biznesowej
Rozdział 9. Szkolenie trenerów w miejscu pracy
Rozdział 10. Przywództwo coachingowe
Rozdział 11. Coaching interkulturowy
Rozdział 12. Coaching w szkołach
Rozdział 13. Coaching dla organizacji Crisis at Christmas
Rozdział 14. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw i wartość wspólna. Ponowne zbliżenie biznesu i społeczeństwa
Rozdział 15. Agresja w miejscu pracy
Rozdział 16. Odporność przywódcy
Rozdział 17. Superwizja coachingowa z perspektywy biznesowej
Rozdział 18. ROI: pomiary zwrotu z inwestycji w coaching

CZĘŚĆ III
UMIEJĘTNOŚCI TRENERÓW I MENEDŻERÓW
Rozdział 19. Słuchanie
Rozdział 20. Odzwierciedlanie, podsumowywanie i wyjaśnianie
Rozdział 21. Zadawanie pytań
Rozdział 22. Protokół przyzwolenia
Rozdział 23. Model coachingowy GROW
Rozdział 24. Model EXACT. Coachingowe podejście do wyznaczania celów
Rozdział 25. Informacja zwrotna w coachingu
Rozdział 26. Coaching - spojrzenie na strukturę
Rozdział 27. Planowanie i weryfikacja działań

CZĘŚĆ IV
PRZYBORNIK COACHA. DALSZY ROZWÓJ ZAWODOWY
Rozdział 28. Czysty język Davida Grove‘a
Rozdział 29. Wiedza emergentna Davida Grove‘a
Rozdział 30. Coaching transpersonalny
Rozdział 31. Wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego
Rozdział 32. Coaching systemowy
Rozdział 33. Analiza transakcyjna i model OK Corral
Rozdział 34. Ocena 360 stopni
Rozdział 35. Model inteligencji emocjonalnej Reuvena Bar-Ona (BarOn EQ-i)
Rozdział 36. Thomas-Kilmann Conflict Modę Instrument (TKI)
Rozdział 37. Porozumienie bez przemocy (NVC) Marshalla Rosenberga
Rozdział 38. Przywództwo sytuacyjne
Rozdział 39. Kouzes i Posner. Wyzwania przywództwa
Rozdział 40. Cultural Transformation Tools
Rozdział 41. Wewnętrzna gra
Rozdział 42. Środowisko sprzyjające myśleniu według Nancy Kline
Rozdział 43. Appreciative lnquiry
Rozdział 44. Uważność
Rozdział 45. Model sześciu etapów krzywej zmiany Elizabeth Kubler-Ross
Rozdział 46. Model rozwoju zespołu Bruce‘a Tuckmana: formowanie, docieranie, normowanie, działanie
Rozdział 47. Wskaźnik MBTIR - Myers-Briggs Type Indicator
Rozdział 48. Enneagram
Rozdział 49. Style uczenia się według Kolba
Rozdział 50. DISC
Rozdział 51. Okno Johari
Rozdział 52. Inne modele ról zespołowych

Wnioski
Bibliografia
Indeks


424 strony, Format: 15.8x23.3cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- COACHING KOAKTYWNY
KIMSEY-HOUSE K. KIMSEY-HOUSE H. SANDAHL PH. WHITWORTH L.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022