ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 73.00 69,35   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STRATEGIA BŁĘKITNEGO OCEANU


KIM W.C. MAUBORGNE R.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 73.00 Twoja cena  69,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Strategia błękitnego oceanu

Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna


Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków

Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

„Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków.

Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia „błękitnego oceanu” – niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost.

Książka „Strategia błękitnego oceanu” przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów.

Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.


Pomocy! Mój ocean czerwienieje

Przedmowa do oryginalnego wydania
Podziękowania

Część I. Strategia błękitnego oceanu

Rozdział 1. Tworzenie błękitnych oceanów
Rozdział 2. Narzędzia i schematy analityczne

Część II. Formułowanie strategii błękitnego oceanu

Rozdział 3. Przebudowa granic rynku
Rozdział 4. Skupiaj się na szerszej wizji, nie na liczbach
Rozdział 5. Sięgaj poza istniejący popyt
Rozdział 6. Wybierz właściwą sekwencję strategiczną

Część III. Realizacja strategii błękitnego oceanu

Rozdział 7. Przezwyciężanie głównych przeszkód organizacyjnych
Rozdział 8. Wbuduj w swoją strategię jej realizację
Rozdział 9. Wyrównanie oferty wartości, oferty zysku i oferty dla ludzi
Rozdział 10. Odnawianie błękitnych oceanów
Rozdział 11. Unikaj pułapek czerwonego oceanu

Dodatek A. Szkic historycznych wzorców tworzenia błekitnych oceanów

Dodatek B. Innowacja wartości.
Rekonstrukcjonistyczny pogląd na strategię

Dodatek C. Dynamika rynku w innowacji wartości

Bibliografia
O autorach


352 strony, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022