ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

JESTEŚ MARKĄ JAK ODNIEŚĆ SUKCES I POZOSTAĆ SOBĄ


MALINOWSKA-PARZYDŁO J.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 51.45 Twoja cena  48,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jesteś marką

Jak odnieść sukces i pozostać sobą


Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.


  • Wstęp (9)
  • Podziękowania (19)
  • Martyna Wojciechowska. Ambasadorka książki (21)

 

Rozdział 1. Brylant Marki(c). Bądź najlepszą wersją siebie (25)

 

  • Masz wybór, a nawet wiele wyborów (27)
  • Marka premium (29)

 

Rozdział 2. Reputacja 2.0. W poszukiwaniu wartościowego człowieka (35)

 

  • Zaufanie 2.0 (38)
  • Powrót do równości, braterstwa i współplemieńców (44)
  • Czym jest kapitał reputacji? (50)
  • Twoja reputacja w świecie ludzi i technologii (54)
  • Na zakończenie drugiego rozdziału (62)

 

Rozdział 3. Marka osobista. Efekt uważnego życia (65)

 

  • Marka - drogowskaz, bractwo czy religia? (67)
  • Czym NIE jest marka (71)
  • Czym jest marka osobista (77)
  • Mieć markę czy być marką? (79)
  • Marka to obietnica (84)
  • Tożsamość marki (90)
  • Korzyści zawodowe z silnej marki (97)
  • Korzyści z silnej marki osobistej w życiu prywatnym (106)
  • Podsumowanie (109)

 

Rozdział 4. Lekcja siebie. Plankton czy Ten, który rządzi światem (113)

 

  • Bilans otwarcia na dalsze życie (116)
  • Twój stosunek do siebie (122)
  • A zatem jaka jest Twoja historia? (125)
  • Twoja wizja, czyli o co Ci chodzi w życiu (134)
  • Twoja życiowa misja (135)
  • Przełomowe momenty (136)
  • Twoje talenty (138)
  • Twoje nieodnawialne "zasoby" (140)
  • Wnętrze, opakowanie czy opakowane atrakcyjne wnętrze? (153)
  • Twoja wewnętrzna wolność (155)
  • A teraz opowiedz mi swoją historię (156)
  • Podsumowanie (158)

 

Rozdział 5. Kim jesteś - kopią czy oryginałem? (161)

 

  • Pozycjonowanie marki - kto i co ma o Tobie myśleć? (166)
  • Między "sceną życia" a "charakteryzatornią" (169)
  • Jak o Tobie myślą? (174)
  • Segmentacja - czyja opinia Cię interesuje (176)
  • Kto i co ma o Tobie mówić? (183)
  • Twój benchmark w świecie marek (186)
  • Podsumowanie (189)

 

Rozdział 6. Odważ się być tym, kim chcesz (191)

 

  • Co to znaczy zarządzać sobą lub marką osobistą? (193)
  • Konkurenci? Ale o kogo chodzi? (200)
  • Wyrazisty bohater w anonimowym tłumie (202)
  • Twoja unikalność (205)
  • Zmapowane wrażenia (208)
  • Mantra życia, czyli Twoja droga do mistrzostwa (210)
  • Mantra marki (216)
  • Wartościowy czy ważny? (218)
  • Pozycjonowanie przez wartości (219)
  • Wartościowy czy lubiany? (223)
  • Podsumowanie (225)

 

Rozdział 7. Komunikuj się, zbuduj wpływ i zaznacz swoją obecność (231)

 

  • Komunikacja marki - efekt, a nie intencja (233)
  • Mów ze świadomością celu (233)
  • Komunikacja marketingowa w pigułce (236)
  • Zintegrowana komunikacja marki osobistej (240)
  • Hałas wokół człowieka - czy to kryterium sukcesu? (245)
  • Grzmisz, mówisz czy szepczesz? (247)
  • Sześć grzechów głównych związanych z zabieraniem głosu (251)
  • Co mówi Twój wizerunek, czyli właściwe symbole, "opakowanie" i "rekwizyty" (253)
  • Bynajmniej. Co ma Polak na języku (255)
  • Jaką wartość ma Twój głos w kontaktach zawodowych (260)
  • Jak brzmi Twój cyfrowy głos? (263)
  • O jedno zdjęcie za dużo (266)
  • Zauważ mnie! Rzecz o selfie (270)
  • Jak liczba lajków i hejtów wpływa na Twoje życie (273)
  • Co Ci ukradł internet? (276)
  • Content marketing w budowaniu marki osobistej (279)
  • E-pajęczyna - tkasz czy jesteś uwikłany? (285)
  • O jeden klik za daleko, czyli Twoje dotychczasowe kryzysy komunikacji marki (290)
  • Podsumowanie (294)

 

Rozdział 8. Twoja marka premium. Zmierz swoją skuteczność i świętuj sukces (297)

 

  • Marki osobiste. Galeria premium (300)
  • Personal Brand Manager(c) - profil rekrutacyjny (305)
  • Wskaźniki do pomiaru sukcesu (307)
  • O czym powinieneś pamiętać, budując markę osobistą? (312)
  • Kwintesencja Ciebie (314)
  • Koniec na dobry początek... (316)

 

Dodatek. Narzędzia marketingowe użyteczne w komunikacji marki osobistej (317)

Bibliografia (325)


328 stron, Format: 14.5x21.5cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022