|
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ ZORGANIZOWANA STARTUPY NWESTORZY PIENIĄDZE
SKUZA A. wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2015, wydanie Icena netto: 36.60 Twoja cena 34,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Przedsiębiorczość zorganizowana
Startupy, inwestorzy, pieniądze
Dlaczego Twój genialny startup nie zarabia, nie działa globalnie?
Do czego inwestorzy są Ci potrzebni? A może wcale nie są?
Czy KFK, PARP, NCBiR mogą Ci pomóc?
Młodzi Polacy są bardzo zdolni. Nasi programiści rokrocznie wygrywają konkursy o
światowym zasięgu. Niemal codziennie słyszymy o kolejnym polskim wynalazku. Jak grzyby
po deszczu wyrastają niewielkie, dynamiczne firmy, prowadzone przez dwudziesto- i
trzydziestolatków, którzy w kilkuosobowych zespołach pracują nad udoskonaleniem
wymyślonej przez siebie idei biznesu online. Tworzą startupy i całe serce, czas oraz
pieniądze wkładają w ich rozwój. Jednak zwykle niestety zapominają o tym, że nie
wystarczy dobry pomysł — trzeba go jeszcze dobrze sprzedać!
Dookoła wciąż słyszymy, że pieniądze unijne psują rynek, a inwestorzy są chciwi i
zabierają zbyt dużo udziałów. Przedsiębiorcy obawiają się iść tą drogą. Czy
mają jakąś alternatywę?'
Autor tej książki wie, czym różni się genialny pomysł na biznes od zyskownego.
Wielokrotnie pozyskiwał kapitał dla swoich firm w procesach inwestycyjnych. Jest także
ekspertem od startupów i pomaga przedsiębiorcom działać na rynkach międzynarodowych.
Zna rynek firm prowadzonych przez młodych przedsiębiorców w Polsce i USA.
Teraz swoją wiedzą dzieli się z Tobą, młody właścicielu obiecującej firmy.
Dowiesz się stąd m.in., co powoduje, że polskiemu przedsiębiorcy trudno przebić
się na rynkach zagranicznych, gdzie leżą źródła kapitału inwestycyjnego oraz czy
możliwe jest prowadzenie firmy opartej tylko na technologii, z pominięciem sprzedaży i
marketingu.
Wstęp (7)
Część I. Polski przedsiębiorca, polski inwestor - czyli marzenia o USA i zwiedzanie
zoo (9)
- Rozdział 1. Przedstaw się, wyraź opinię i zrób biznes (11)
- Rozdział 2. Amerykańskie złoto i ropa naftowa a dotacje unijne (19)
- Rozdział 3. Czy warto w USA szukać inwestorów? (33)
- Rozdział 4. Pakuj się i wyjeżdżaj. Nie zapominaj o Polsce (49)
- Rozdział 5. Zwiedzanie zoo, czyli jak bezproduktywnie wydać 10 tys. USD (55)
Część II. Komercjalizacja i smart money (73)
- Rozdział 6. Umiejętność przekonywania. Kompleksy i lęk przed samym sobą (75)
- Rozdział 7. Sprzedaż. Sprzedaż. Sprzedaż (85)
- Rozdział 8. Komercjalizacja pomysłów i rozwiązań - rzuć się w rynek bez
spadochronu (91)
- Rozdział 9. Czy kapitał publiczny (tzw. unijny) jest smart i czy ma szansę pomagać w
procesach komercjalizacji (99)
Część III. Innowacja i zespół, czyli wiara, poker oraz przywódca (113)
- Rozdział 10. Trzy historie, które zdarzyły się naprawdę (115)
- Rozdział 11. Sztuka bycia przywódcą (121)
- Rozdział 12. Innowacja i szybkość na tankowcu (129)
136 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|