Świadomy telemarketing
Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center
Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść
słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania,
podpisywać umowy?
Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im
bezpośrednie spotkania?
Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć...
Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić
skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w
której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia
własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa
więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w
umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza
do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.
Wstęp (7)
Jak czytać książkę (11)
CZĘŚĆ I: TELEMARKETER
Rozdział 1. Ja, Telemarketer (15)
Rozdział 2. Ja i moi klienci (69)
Rozdział 3. Ja i moje rozmowy (89)
CZĘŚĆ II: MENEDŻER TELEMARKETINGU
Rozdział 4. Kompetencje niezbędne w call center (167)
Rozdział 5. System call center (181)
Rozdział 6. Zamiast zakończenia (195)
Dodatek A: Zarządzanie przez grywalizację (197)
216 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka