ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOMPETENCJE TRENERSKIE W PRACY NAUCZYCIELA JAK ZMOTYWOWAĆ UCZNIA DO NAUKI


KRYSA W. KUPAJ L.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 43.89 Twoja cena  41,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela

Jak zmotywować ucznia do nauki


W książce omówiono zagadnienie kompetencji trenerskich, dając nauczycielowi narzędzie do efektywnej pracy nad motywowaniem uczniów do przyjmowania i przetwarzania informacji.

Autorki dokładnie wskazują, jak stopniowo nabywać i doskonalić kompetencje trenerskie.

Przedstawione innowacyjne rozwiązania są przygotowane do bezpośredniego wykorzystania w pracy z uczniami na różnych szczeblach edukacji.

W opracowaniu zawarto m.in.:

- ćwiczenia interaktywne do wykorzystania przez nauczyciela i przez uczniów,
- materiały empiryczne z badań autorskich dotyczące omawianej problematyki oraz odniesienia, jak je wykorzystać w praktyce,
- literaturę dla zainteresowanych pogłębieniem tematu, odesłania do różnych typów szkół,
- modele graficzne,
- testy kontrolne.


Podziękowania
Wstęp

1. MOTYWACJA JAKO PROCES
1.1. Motywacja jako proces wewnętrzny i zewnętrzny
1.2. Motywacja jako proces myślowy
1.3. Zjawisko emergencji a motywacja do nauki

2. KOMPETENCJE TRENERSKIE NAUCZYCIELA
2.1. Neuroplastyczność mózgu
2.2. Podział kompetencji

3. KOMPETENCJA PIERWSZA: UMIEJĘTNOŚĆ AUTOPREZENTACJI, CZYLI PIERWSZE PIĘĆ MINUT WRAŻENIA, JAKIE WYWIERASZ NA INNYCH

4. KOMPETENCJA DRUGA: UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z POJEDYNCZYM UCZNIEM I Z CAŁĄ KLASĄ

5. KOMPETENCJA TRZECIA: UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE - NIEOCENIANIE, ZAANGAŻOWANIE, AKTYWNE SŁUCHANIE I ZADAWANIE PYTAŃ

6. KOMPETENCJA CZWARTA: UMIEJĘTNOŚĆ ROZPOZNAWANIA "OPROGRAMOWANIA" UMYSŁU UCZNIA

7. KOMPETENCJA PIĄTA: UMIEJĘTNOŚĆ EFEKTYWNEGO PREZENTOWANIA MATERIAŁU, CZYLI JAK DOBRZE ZAPREZENTOWAĆ TO, CO CHCESZ

8. KOMPETENCJA SZÓSTA: UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA PROCESEM GRUPOWYM

9. KOMPETENCJA SIÓDMA: UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA STRESEM

10. KOMPETENCJA ÓSMA: UMIEJĘTNOŚĆ WYDOBYWANIA GŁOSU I POSŁUGIWANIA SIĘ NIM

11. KOMPETENCJA DZIEWIĄTA: UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA I WDRAŻANIA NOWYCH TECHNOLOGII PODCZAS LEKCJI

12. MODEL PROWADZENIA LEKCJI 4MAT WEDŁUG BERNICE MCCARTHY

13. MOTYWUJĄCY SPOSÓB OCENIANIA

Zakończenie
Bibliografia


216 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- TOŻSAMOŚĆ TRUDNE PYTANIE KIM JESTEM
DOLIŃSKI D. SZKUDLAREK T. MARUSZEWSKI T. ŁUKASZEWSKI W.

- TRENING KREATYWNOŚCI PODRĘCZNIK DLA PEDAGOGÓW, PSYCHOLOGÓW I TRENERÓW GRUPOWYCH
SZMIDT K.J.

- KOMUNIKACJA WIZUALNA
FRANCUZ P. RED.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022