ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.89 41,70   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOMPETENCJE TRENERSKIE W PRACY NAUCZYCIELA JAK ZMOTYWOWAĆ UCZNIA DO NAUKI


KRYSA W. KUPAJ L.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 43.89 Twoja cena  41,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela

Jak zmotywować ucznia do nauki


W książce omówiono zagadnienie kompetencji trenerskich, dając nauczycielowi narzędzie do efektywnej pracy nad motywowaniem uczniów do przyjmowania i przetwarzania informacji.

Autorki dokładnie wskazują, jak stopniowo nabywać i doskonalić kompetencje trenerskie.

Przedstawione innowacyjne rozwiązania są przygotowane do bezpośredniego wykorzystania w pracy z uczniami na różnych szczeblach edukacji.

W opracowaniu zawarto m.in.:

- ćwiczenia interaktywne do wykorzystania przez nauczyciela i przez uczniów,
- materiały empiryczne z badań autorskich dotyczące omawianej problematyki oraz odniesienia, jak je wykorzystać w praktyce,
- literaturę dla zainteresowanych pogłębieniem tematu, odesłania do różnych typów szkół,
- modele graficzne,
- testy kontrolne.


Podziękowania
Wstęp

1. MOTYWACJA JAKO PROCES
1.1. Motywacja jako proces wewnętrzny i zewnętrzny
1.2. Motywacja jako proces myślowy
1.3. Zjawisko emergencji a motywacja do nauki

2. KOMPETENCJE TRENERSKIE NAUCZYCIELA
2.1. Neuroplastyczność mózgu
2.2. Podział kompetencji

3. KOMPETENCJA PIERWSZA: UMIEJĘTNOŚĆ AUTOPREZENTACJI, CZYLI PIERWSZE PIĘĆ MINUT WRAŻENIA, JAKIE WYWIERASZ NA INNYCH

4. KOMPETENCJA DRUGA: UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z POJEDYNCZYM UCZNIEM I Z CAŁĄ KLASĄ

5. KOMPETENCJA TRZECIA: UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE - NIEOCENIANIE, ZAANGAŻOWANIE, AKTYWNE SŁUCHANIE I ZADAWANIE PYTAŃ

6. KOMPETENCJA CZWARTA: UMIEJĘTNOŚĆ ROZPOZNAWANIA "OPROGRAMOWANIA" UMYSŁU UCZNIA

7. KOMPETENCJA PIĄTA: UMIEJĘTNOŚĆ EFEKTYWNEGO PREZENTOWANIA MATERIAŁU, CZYLI JAK DOBRZE ZAPREZENTOWAĆ TO, CO CHCESZ

8. KOMPETENCJA SZÓSTA: UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA PROCESEM GRUPOWYM

9. KOMPETENCJA SIÓDMA: UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA STRESEM

10. KOMPETENCJA ÓSMA: UMIEJĘTNOŚĆ WYDOBYWANIA GŁOSU I POSŁUGIWANIA SIĘ NIM

11. KOMPETENCJA DZIEWIĄTA: UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA I WDRAŻANIA NOWYCH TECHNOLOGII PODCZAS LEKCJI

12. MODEL PROWADZENIA LEKCJI 4MAT WEDŁUG BERNICE MCCARTHY

13. MOTYWUJĄCY SPOSÓB OCENIANIA

Zakończenie
Bibliografia


216 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- TRENING KREATYWNOŚCI PODRĘCZNIK DLA PEDAGOGÓW, PSYCHOLOGÓW I TRENERÓW GRUPOWYCH
SZMIDT K.J.

- KOMUNIKACJA WIZUALNA
FRANCUZ P. RED.

- TOŻSAMOŚĆ TRUDNE PYTANIE KIM JESTEM
DOLIŃSKI D. SZKUDLAREK T. MARUSZEWSKI T. ŁUKASZEWSKI W.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022