|

KOMPETENCJE TRENERSKIE W PRACY NAUCZYCIELA JAK ZMOTYWOWAĆ UCZNIA DO NAUKI
KRYSA W. KUPAJ L. wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2015, wydanie Icena netto: 43.89 Twoja cena 41,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Kompetencje trenerskie w pracy nauczyciela
Jak zmotywować ucznia do nauki
W książce omówiono zagadnienie kompetencji trenerskich, dając nauczycielowi
narzędzie do efektywnej pracy nad motywowaniem uczniów do przyjmowania i przetwarzania
informacji.
Autorki dokładnie wskazują, jak stopniowo nabywać i doskonalić kompetencje
trenerskie.
Przedstawione innowacyjne rozwiązania są przygotowane do bezpośredniego
wykorzystania w pracy z uczniami na różnych szczeblach edukacji.
W opracowaniu zawarto m.in.:
- ćwiczenia interaktywne do wykorzystania przez nauczyciela i przez uczniów,
- materiały empiryczne z badań autorskich dotyczące omawianej problematyki oraz
odniesienia, jak je wykorzystać w praktyce,
- literaturę dla zainteresowanych pogłębieniem tematu, odesłania do różnych typów
szkół,
- modele graficzne,
- testy kontrolne.
Podziękowania
Wstęp
1. MOTYWACJA JAKO PROCES
1.1. Motywacja jako proces wewnętrzny i zewnętrzny
1.2. Motywacja jako proces myślowy
1.3. Zjawisko emergencji a motywacja do nauki
2. KOMPETENCJE TRENERSKIE NAUCZYCIELA
2.1. Neuroplastyczność mózgu
2.2. Podział kompetencji
3. KOMPETENCJA PIERWSZA: UMIEJĘTNOŚĆ AUTOPREZENTACJI, CZYLI PIERWSZE PIĘĆ
MINUT WRAŻENIA, JAKIE WYWIERASZ NA INNYCH
4. KOMPETENCJA DRUGA: UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z POJEDYNCZYM UCZNIEM I Z
CAŁĄ KLASĄ
5. KOMPETENCJA TRZECIA: UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE - NIEOCENIANIE,
ZAANGAŻOWANIE, AKTYWNE SŁUCHANIE I ZADAWANIE PYTAŃ
6. KOMPETENCJA CZWARTA: UMIEJĘTNOŚĆ ROZPOZNAWANIA "OPROGRAMOWANIA"
UMYSŁU UCZNIA
7. KOMPETENCJA PIĄTA: UMIEJĘTNOŚĆ EFEKTYWNEGO PREZENTOWANIA MATERIAŁU, CZYLI
JAK DOBRZE ZAPREZENTOWAĆ TO, CO CHCESZ
8. KOMPETENCJA SZÓSTA: UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA PROCESEM GRUPOWYM
9. KOMPETENCJA SIÓDMA: UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA STRESEM
10. KOMPETENCJA ÓSMA: UMIEJĘTNOŚĆ WYDOBYWANIA GŁOSU I POSŁUGIWANIA SIĘ NIM
11. KOMPETENCJA DZIEWIĄTA: UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA I WDRAŻANIA NOWYCH
TECHNOLOGII PODCZAS LEKCJI
12. MODEL PROWADZENIA LEKCJI 4MAT WEDŁUG BERNICE MCCARTHY
13. MOTYWUJĄCY SPOSÓB OCENIANIA
Zakończenie
Bibliografia
216 stron, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- TRENING KREATYWNOŚCI PODRĘCZNIK DLA PEDAGOGÓW, PSYCHOLOGÓW I TRENERÓW GRUPOWYCH SZMIDT K.J.
- KOMUNIKACJA WIZUALNA FRANCUZ P. RED.
- TOŻSAMOŚĆ TRUDNE PYTANIE KIM JESTEM DOLIŃSKI D. SZKUDLAREK T. MARUSZEWSKI T. ŁUKASZEWSKI W.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|