ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OCHRONA GRY KOMPUTEROWEJ AKTUALNE WYZWANIA PRAWNE


TRAPLE E. RED.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 111.35 Twoja cena  105,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ochrona gry komputerowej

Aktualne wyzwania prawne


Monografia jest pierwszym na rynku wydawniczym opracowaniem kompleksowo przedstawiającym regulacje prawne dotyczące gier komputerowych.

Obejmuje zagadnienia odnoszące się m.in. do:

- prawa własności intelektualnej,
- ochrony znaków towarowych, wzorów przemysłowych i patentów,
- technicznych zabezpieczeń gier,
- ochrony danych osobowych uczestników gier komputerowych.

Książka została przygotowana przez praktyków, którzy od lat zajmują się prezentowaną tematyką, doradzając prawnie zarówno przedstawicielom branży gier komputerowych, jak i instytucjom regulującym ich rynek. Większość zawartych w niej opracowań jest wynikiem konferencji naukowej zorganizowanej przez Kancelarię Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy we współpracy z Instytutem Allerhanda.


Wykaz skrótów

Elżbieta Traple
Wprowadzenie - gry komputerowe w świetle prawa

Agnieszka Wachowska
Problematyczny status gier komputerowych na gruncie prawa autorskiego - czy gra komputerowa to utwór audiowizualny, program komputerowy, czy inny utwór?

Tomasz Targosz
Umowy dotyczące gier komputerowych - zagadnienia prawa autorskiego

Piotr Wasilewski
Ochrona zabezpieczeń technicznych gier komputerowych w ujęciu Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej

Piotr Kostański
Korzystanie ze znaków towarowych dla gier komputerowych i w grach komputerowych

Marcin Balicki
Prawo z rejestracji wzoru przemysłowego jako narzędzie ochrony gier wideo przed zjawiskiem klonowania

Łukasz Żelechowski
Zabezpieczenie roszczeń z tytułu naruszenia praw autorskich związanych z grami komputerowymi na terenie Unii Europejskiej - zagadnienia jurysdykcji krajowej

Jan Byrski, Leszek Sytniewski
Dane osobowe w grach komputerowych


204 strony, Format: 15.0x21.0cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022