ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 56.25 53,44   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WSPÓŁCZESNE PROBLEMY ZARZĄDZANIA I MARKETINGU


ŁOBOS K. STYŚ A. RED.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2016, wydanie I

cena netto: 56.25 Twoja cena  53,44 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Współczesne problemy zarządzania i marketingu


Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań, dobrych praktyk jest ogromna.

Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.

Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia.

Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe, metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność, marketing internetowy i mobilny.


Wstęp

Rozdział 1. Nauki o zarządzaniu - zakres i perspektywy rozwoju
1. Perspektywa regulacyjno-formalna nauk o zarządzaniu
2. Nauki o zarządzaniu z perspektywy paradygmatów dyscypliny
3. Nauki o zarządzaniu z perspektywy metod badawczych

Rozdział 2. Marketing jako system aktywności
1. Postrzeganie, znaczenie i wyzwania marketingu
2. Marketing systemowy - perspektywa etyczna
3. Transformacja a polityka rynkowa
4. Znaczenie gospodarstw domowych w działaniach rynkowych
5. Polityka ochrony konsumentów w Polsce

Rozdział 3. Wybrane aspekty zarządzania
1. Uwarunkowania efektywnej wymiany informacji
2. Wartość w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3. Zarządzanie przedsiębiorstwem rodzinnym - wyzwania dla teorii i praktyki
4. Klimat organizacyjny w zarządzaniu
5. Nowoczesne podejście do rozwoju pracowników

Rozdział 4. Wybrane aspekty marketingu
1. Wartości w marketingu B2B i B2C oraz ich badanie
2. Społeczna odpowiedzialność w systemach zarządzania i marketingu
3. Marketing internetowy i mobilny

Bibliografia
Spis tabel i rysunków


252 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022