|
WSPÓŁCZESNE PROBLEMY ZARZĄDZANIA I MARKETINGU
ŁOBOS K. STYŚ A. RED. wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2016, wydanie Icena netto: 56.25 Twoja cena 53,44 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Współczesne problemy zarządzania i marketingu
Zarządzanie i marketing to obszary wiedzy cechujące się niezwykłą witalnością i
dynamiką rozwojową. Mnogość powstających w ich ramach konceptów, zastosowań,
dobrych praktyk jest ogromna.
Praca ma za zadanie pokazać owe ważniejsze obszary współczesnego zarządzania
i marketingu i ich perspektywy rozwojowe.
Pierwsze dwie części pracy zostały poświęcone aspektom ogólnym, metodycznym zarządzania
i marketingu, szczególnie ważnym, kiedy rozpoczyna się pracę w danym obszarze nauki i
należy znać jej korzenie, perspektywy badawcze, ale i ograniczenia.
Dwa kolejne rozdziały poświęcone są kluczowym, rozwijającym się dynamicznie
obszarom badawczym w ramach obydwu nauk. Znajdziemy w niej tak fragmenty przeglądowe,
metodyczne, traktujące o trendach rozwojowych bądź takie, które mają charakter
swoistych podsumowań wieloletnich badań własnych w obszarach takich jak: zarządzanie
rozwojem pracowników, kulturą organizacyjną, wartość przedsiębiorstwa, wymiana
informacji i komunikacja biznesowa, wartości w marketingu, społeczna odpowiedzialność,
marketing internetowy i mobilny.
Wstęp
Rozdział 1. Nauki o zarządzaniu - zakres i perspektywy rozwoju
1. Perspektywa regulacyjno-formalna nauk o zarządzaniu
2. Nauki o zarządzaniu z perspektywy paradygmatów dyscypliny
3. Nauki o zarządzaniu z perspektywy metod badawczych
Rozdział 2. Marketing jako system aktywności
1. Postrzeganie, znaczenie i wyzwania marketingu
2. Marketing systemowy - perspektywa etyczna
3. Transformacja a polityka rynkowa
4. Znaczenie gospodarstw domowych w działaniach rynkowych
5. Polityka ochrony konsumentów w Polsce
Rozdział 3. Wybrane aspekty zarządzania
1. Uwarunkowania efektywnej wymiany informacji
2. Wartość w zarządzaniu przedsiębiorstwem
3. Zarządzanie przedsiębiorstwem rodzinnym - wyzwania dla teorii i praktyki
4. Klimat organizacyjny w zarządzaniu
5. Nowoczesne podejście do rozwoju pracowników
Rozdział 4. Wybrane aspekty marketingu
1. Wartości w marketingu B2B i B2C oraz ich badanie
2. Społeczna odpowiedzialność w systemach zarządzania i marketingu
3. Marketing internetowy i mobilny
Bibliografia
Spis tabel i rysunków
252 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|