Getting Things Done czyli sztuka bezstresowej efektywności
Całkiem nowe wydanie!
Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres!
Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller — pierwsze wydanie
książki Getting Things Done — nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na
punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla
w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak
Allen uznał, że czas na zmiany.
Dziś oddaje w Twoje ręce jej całkowicie nową wersję swojej książki. Co prawda
techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości,
a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie
dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował
go także do „gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów”.
I oczywiście do Ciebie!
Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki
nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie
zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną
przestrzeń relaksu — efekty nie dadzą na siebie czekać!
Zaangażuj się w swoje życie i swoją pracę!
David Allen
— światowej rangi autorytet i czołowy specjalista w dziedzinie
efektywności. Prowadzi wykłady i warsztaty dla osób indywidualnych, organizacji i
wielkich firm. Jest prezesem firmy David Allen Company. Od ponad 35 lat jest doradcą ds.
zarządzania i szkoli kadry zarządzające. Pisały o nim takie czasopisma, jak: „Fast
Company”, „Fortune”, „Los Angeles Times”, „The New York Times”, „The Wall
Street Journal” i wiele innych. Książka Getting Things Done została wydana w ponad 30
krajach.
Przedmowa do wydania polskiego (11)
Przedmowa (13)
Wprowadzenie do wydania poprawionego (17)
Witam Czytelników Getting Things Done (27)
CZĘŚĆ I. SZTUKA GETTING THINGS DONE (33)
Rozdział 1. Nowe praktyki w nowej rzeczywistości (35)
Rozdział 2. Jak kontrolować swoje życie: pięcioetapowy proces zarządzania
strumieniem zadań (65)
Rozdział 3. Jak kreatywnie zabrać się do realizacji projektu: pięć stadiów
planowania projektów (103)
CZĘŚĆ II. NAUKA SZTUKI BEZSTRESOWEJ EFEKTYWNOŚCI (135)
Rozdział 4. Jak zacząć: wybór czasu, miejsca i narzędzi (137)
Rozdział 5. Gromadzenie: zbieranie swoich "spraw" (163)
Rozdział 6. Analiza: opróżnianie inboxów (189)
Rozdział 7. Porządkowanie: odpowiednia kategoryzacja zadań (213)
Rozdział 8. Przegląd: aby wszystko było aktualne i funkcjonalne (275)
Rozdział 9. Działanie: wybór najlepszych opcji (291)
Rozdział 10. Przejęcie kontroli nad realizowanymi projektami (319)
CZĘŚĆ III. EFEKTY PRZESTRZEGANIA PODSTAWOWYCH ZASAD (335)
Rozdział 11. Efekt nawyku gromadzenia (337)
Rozdział 12. Efekt podejmowania decyzji zgodnie z zasadą najbliższego działania
(351)
Rozdział 13. Efekt ukierunkowania na rezultaty (367)
Rozdział 14. GTD a kognitywistyka (377)
Rozdział 15. Droga do mistrzostwa w GTD (391)
Podsumowanie (407)
Dodatek. Słowniczek pojęć metody GTD (409)
Zaproszenie... (417)
Skorowidz (419)
424 strony, oprawa miękka