|
BIBLIOTEKA SUKCESU PRZYWÓDZTWO / ZARZĄDZANIE CZASEM / NEGOCJOWANIE / DELEGOWANIE & KONTROLOWANIE / MOTYWOWANIE PAKIET
TRACY B. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2015, wydanie Icena netto: 105.60 Twoja cena 100,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Biblioteka Sukcesu
Przywództwo / Zarządzanie czasem / Negocjowanie / Delegowanie & kontrolowanie /
Motywowanie
Pakiet
Bądź skutecznym menedżerem!
Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!
Delegowanie & kontrolowanie
Zarządzaj zespołem efektywnie.
Dowiedz się, jak:
- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania;
- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku;
- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu;
- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.
Motywowanie
Bądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki
pracy.
Dowiedz się, jak:
- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań;
- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju;
- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do
zespołu;
- ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego;
- zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu.
Negocjowanie
Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i
zawodowych.
Dowiedz się, jak:
- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;
- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;
- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;
- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań;
- kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje.
Przywództwo
Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć.
Dowiedz się, jak:
- pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;
- budzić poczucie celu w organizacji;
- podejmować właściwe ryzyko;
- jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich;
- pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności.
Zarządzanie czasem
Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek
innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz.
Dowiedz się, jak:
- radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi
i rozmowami telefonicznymi;
- przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;
- pokonać skłonność do zwlekania;
- planować i określać zadania, które mogą być delegowane.
Format: 14.0x22.0cm, oprawa kartonowa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|