ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 105.60 100,32   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BIBLIOTEKA SUKCESU PRZYWÓDZTWO / ZARZĄDZANIE CZASEM / NEGOCJOWANIE / DELEGOWANIE & KONTROLOWANIE / MOTYWOWANIE PAKIET


TRACY B.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 105.60 Twoja cena  100,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biblioteka Sukcesu

Przywództwo / Zarządzanie czasem / Negocjowanie / Delegowanie & kontrolowanie / Motywowanie

Pakiet


Bądź skutecznym menedżerem!

Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!


Delegowanie & kontrolowanie

Zarządzaj zespołem efektywnie.

Dowiedz się, jak:

- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania;
- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku;
- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu;
- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.

Motywowanie

Bądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy.

Dowiedz się, jak:

- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań;
- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju;
- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu;
- ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego;
- zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu.

Negocjowanie

Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych.

Dowiedz się, jak:

- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;
- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;
- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;
- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań;
- kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje.

Przywództwo

Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć.

Dowiedz się, jak:

- pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;
- budzić poczucie celu w organizacji;
- podejmować właściwe ryzyko;
- jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich;
- pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności.

Zarządzanie czasem

Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz.

Dowiedz się, jak:

- radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;
- przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;
- pokonać skłonność do zwlekania;
- planować i określać zadania, które mogą być delegowane.


Format: 14.0x22.0cm, oprawa kartonowa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022