Jak osiągnąć sukces
Jak zbudować swoją marke osobistą i sprawić, by firma osiągnęła sukces?
„Jak osiągnąć sukces” – oczywiście w biznesie – to najprostszy z
możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego.
Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet
jest liczony w milionach złotych oraz bez konieczności zatrudniania do współpracy
największych i najdroższych agencji reklamowych oraz public relations.
Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy
jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie
przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może
zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne
wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez
to, radość z osiągniętych sukcesów jest jeszcze większa.
Z najnowszej książki Roberta Stępowskiego czytelnik dowie się m.in. jak
wykorzystywać media społecznościowe i content marketing do budowania przewagi
konkurencyjnej oraz marki osobistej w kraju nad Wisłą. Pozna także aktualne trendy w
komunikacji marketingowej, dzięki czemu dużo efektywniej będzie potrafił zarządzać
swoim budżetem promocyjnym.
DLACZEGO WARTO KUPIĆ KSIĄŻKĘ „JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES”?
To książka dla tych, którzy nie boją się ryzyka i „płynięcia pod prąd”. Tych
którzy są świadomi, że standardowe działania w biznesie pomagają osiągnąć
stabilizację finansową, ale nigdy nie pozwalają rozwinąć się kreatywności i nie
prowadzą do innowacyjnych oraz przełomowych odkryć.
To jest książka dla tych, którzy prowadzą małą, jednoosobową firmę, ale chcą
zarabiać pieniądze w Polskich realiach i są na tyle silnie sfokusowani na SUKCES, że
chcą się dowiedzieć jak powstała marka totalna i podglądając ją, krok po kroku
budować swój biznes.
Poznasz różne aspekty budowania marki osobistej, marki produktu i firmy na przełomie
ery 2.0 i 3.0.
Dowiesz się również, jak w polskich warunkach budować swój „personal brand” –
czyli jak z i kim musisz się komunikować, aby uznano Cię za eksperta.
Od autora
Wstęp
ROZDZIAŁ 1
SZUKAJĄC WYZNAWCÓW
Czy przestaniemy kupować Volkswageny?
Każda historia ma swój początek
Marketing działa od ponad 2 tys. lat
Stwórz własną religię!
Wstyd niszczy Ciebie i biznes
Logo to jeszcze nie marka
Cele i efekty
Nie bądź fajny. Zarabiaj pieniądze!
Zmiana pewna jak podatki
Nie rozmieniaj się na drobne
Po drugiej stronie jest człowiek
Cena ma znaczenie
Klient w "piekarni"
Kreatywność, czyli wyjście ze strefy komfortu (2xK)
ROZDZIAŁ 2
MARKA TWOJEJ FIRMY
Kiedy pokonasz strach i wstyd
Stare i nowe media
Snapchat, Linkedln, Twitter, Facebook
Sytuacja prasy, czyli najstarszych mediów
Doceniaj siłę internetu, ale nie przeceniaj jej
Twoje media, Twój content
Mów i sprawdzaj co mówią o Tobie
Nie krzycz w lesie ani na pustyni
Mów językiem korzyści
Mów "Ty" - nie "Wy"
Bądź taki jak Twoi odbiorcy
Odwołuj się do podstawowych wartości
Bądź pewien tego o czym mówisz
Wyzwalaj emocje. Szukaj kontekstów
Autentyczna pasja
Najpierw marka, później promocja?
Spójny wizerunek
Networking to podstawa
Bądź dobrym, a nie złym szefem
Trzy trendy w komunikacji, o których warto pamiętać
ROZDZIAŁ 3
PERSONAL BRANDING
Budowanie marki osobistej
Człowiek to nie płyn do mycia naczyń!
Ty jako doradca i ekspert
Twoje 20 sekund
Znajdź ludzi, którzy Cię uwiarygodnią
Niezależność jest w cenie
Oliwa na wierzch wypływa
Bądź zimny lub gorący, ale zawsze prawdziwy
Nie daj się zaszufladkować
Sukces przychodzi po latach
Z pieniędzmi zawsze łatwiej
ROZDZIAŁ 4
PODSUMOWANIE
Podziękowania i przeprosiny
146 stron, Format: 14.0x20.0cm, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.