|
PRZESTRZENIE KOMUNIKACJI
KĘDZIOR J.KOWAL J.KRAWIEC B. RED. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2015, wydanie Icena netto: 39.69 Twoja cena 37,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Przestrzenie komunikacji
(…) niniejsza publikacja ma stanowić próbę komplementarnego, krytycznego ujęcia
zagadnienia komunikacji w edukacji, zarządzaniu, marketingu czy polityce społecznej.
Dlatego zawarte w książce teksty odnoszą się zarówno do klarownego,
wszechstronnego przedstawienia przez poszczególnych autorów badanych problemów
komunikacji, jak i wnikliwego obserwowania, odczytania kontekstów, w których się
pojawiają, co warto podkreślić, pierwszy raz.
Zamieszczone w opracowaniu ujęcia monograficzne wypełniają lukę badawczą
dotyczącą obecności samego procesu komunikacji bądź jego kontekstu w obszarach
eksploracji dotąd omijanych, tj. np.: architektura, kultura, obiekty historyczne lub
turystyka.
Można również zinterpretować konstrukcję książki jako próbę uwzględnienia
bipolarnego podziału na treści komunikowalne oraz te, które zazwyczaj pojmuje się jako
niekomunikowalne, niemożliwe do komunikowania wprost, m.in.: rozmaite obiekty
architektoniczne, kultu religijnego, przestrzeń miejska, walory krajobrazowe.
Ze Wstępu
Wstęp
Część 1. Komunikacja wprost
Anna Brosch
Młodzież w obliczu seksualizacji kultury medialnej
Lidia Barłoga, Angelika Urbaniak, Michał Cybulski
Media społecznościowe jako nowy sposób komunikacji społeczności akademickiej
Maria J. Zajączkowska
Walka, mediacja czy medytacja? Sposoby rozwiązywania konfliktów w środowisku
studenckim
Beata Krawiec
Idiom sprawiedliwości w edukacji
Joanna Anioł
Media dobre i złe. Krytyczna analiza autowizerunku mediów w serialu o
pracownikach socjalnych
Jolanta Kędzior
Kampania społeczna jako przekaz perswazyjny w mediach
Część 2. Konteksty komunikacji
Marian Niedźwiedziński, Halina Klepacz, Kamila Szymańska
Komunikacja marketingowa w działalności teatrów w Polsce
Mieczysław K. Leniartek
Rewitalizacja przestrzeni miejskich jako wyraz społecznej kreatywności
Blanka Gosik, Maria Piech
Muzea jako miejsca spotkań biznesowych (na przykładzie Muzeum Wsi Mazowieckiej w
Sierpcu)
Michał Piech
Adaptacja obiektów zabytkowych na cele hotelowe
Lesław Koćwin
Krajobrazy antropogeniczne Ziemi Kłodzkiej w twórczości literackiej Josepha
Wittiga produktem kreatywnej turystyki kulturowej
Agnieszka Górka-Chowaniec
Bukowina Tatrzańska wczoraj a dziś - trendy w turystyce przyjazdowej regionu
Podtatrza
Marta Pisarek, Marta Gargała
Infi orata jako kreatywny produkt turystyki religijnej na przykładzie
uroczystości Bożego Ciała w Spycimierzu
Zakończenie
216 stron, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|