ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 39.69 37,71   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PRZESTRZENIE KOMUNIKACJI


KĘDZIOR J.KOWAL J.KRAWIEC B. RED.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 39.69 Twoja cena  37,71 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przestrzenie komunikacji


(…) niniejsza publikacja ma stanowić próbę komplementarnego, krytycznego ujęcia zagadnienia komunikacji w edukacji, zarządzaniu, marketingu czy polityce społecznej.

Dlatego zawarte w książce teksty odnoszą się zarówno do klarownego, wszechstronnego przedstawienia przez poszczególnych autorów badanych problemów komunikacji, jak i wnikliwego obserwowania, odczytania kontekstów, w których się pojawiają, co warto podkreślić, pierwszy raz.

Zamieszczone w opracowaniu ujęcia monograficzne wypełniają lukę badawczą dotyczącą obecności samego procesu komunikacji bądź jego kontekstu w obszarach eksploracji dotąd omijanych, tj. np.: architektura, kultura, obiekty historyczne lub turystyka.

Można również zinterpretować konstrukcję książki jako próbę uwzględnienia bipolarnego podziału na treści komunikowalne oraz te, które zazwyczaj pojmuje się jako niekomunikowalne, niemożliwe do komunikowania wprost, m.in.: rozmaite obiekty architektoniczne, kultu religijnego, przestrzeń miejska, walory krajobrazowe.

Ze Wstępu


Wstęp

Część 1. Komunikacja wprost

Anna Brosch
Młodzież w obliczu seksualizacji kultury medialnej

Lidia Barłoga, Angelika Urbaniak, Michał Cybulski
Media społecznościowe jako nowy sposób komunikacji społeczności akademickiej

Maria J. Zajączkowska
Walka, mediacja czy medytacja? Sposoby rozwiązywania konfliktów w środowisku studenckim

Beata Krawiec
Idiom sprawiedliwości w edukacji

Joanna Anioł
Media dobre i złe. Krytyczna analiza autowizerunku mediów w serialu o pracownikach socjalnych

Jolanta Kędzior
Kampania społeczna jako przekaz perswazyjny w mediach

Część 2. Konteksty komunikacji

Marian Niedźwiedziński, Halina Klepacz, Kamila Szymańska
Komunikacja marketingowa w działalności teatrów w Polsce

Mieczysław K. Leniartek
Rewitalizacja przestrzeni miejskich jako wyraz społecznej kreatywności

Blanka Gosik, Maria Piech
Muzea jako miejsca spotkań biznesowych (na przykładzie Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu)

Michał Piech
Adaptacja obiektów zabytkowych na cele hotelowe

Lesław Koćwin
Krajobrazy antropogeniczne Ziemi Kłodzkiej w twórczości literackiej Josepha Wittiga produktem kreatywnej turystyki kulturowej

Agnieszka Górka-Chowaniec
Bukowina Tatrzańska wczoraj a dziś - trendy w turystyce przyjazdowej regionu Podtatrza

Marta Pisarek, Marta Gargała
Infi orata jako kreatywny produkt turystyki religijnej na przykładzie uroczystości Bożego Ciała w Spycimierzu

Zakończenie


216 stron, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022