ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KLIENCI KUPUJĄ TYLKO OD NAJLEPSZYCH JAK SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ ...


RED. RATAJCZYK P.

wydawnictwo: FORUM , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 68.00 Twoja cena  64,60 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niewiele jest stanowisk, które wymagają tak zróżnicowanych umiejętności - jak praca osoby kierującej działem handlowym. Szczegółowa wiedza o rynku, umiejętności analizowania sprzedaży, organizowanie dystrybucji oraz organizowanie pracy i kierowanie ludźmi, którzy działają zwykle poza zasięgiem wzroku - to tylko niektóre z nich.

Dzięki zastosowaniu gotowych rozwiązań biznesowych z wykorzystaniem istotnych zaleceń w pracy przedstawicieli handlowych można osiągnąć sukces w zarządzaniu działem handlowym kierując się przedstawionymi w książce wskazówkami!

Bez względu na to co chcesz zaoferować - myśląc o sprzedaży - myśl, o tym, że pomagasz Klientowi w otrzymaniu tego czego pragnie!

"Klienci kupują tylko od najlepszych" to książka o skutecznej organizacji i zarządzaniu aparatem sprzedaży dla kierujących działem handlowym. Przedstawione w niej sprawdzone metody i techniki sprzedaży wdrożone w Twojej firmie, mogą okazać się przydatną i skuteczną receptą na skutki recesji. Sprawdź jakie rozwiązania stosują praktycy z różnych branż na przykładzie własnych doświadczeń!

Jak ustalać cele działu sprzedaży?

Jak stworzyć efektywną strukturę działu sprzedaży?

Jak zarządzać oraz jak wynagradzać i motywować pracowników działu sprzedaży?

Jak badać efektywność przeprowadzanych szkoleń?

Jak przygotować profesjonalną prezentację?


Spis treści

Wstęp

Rozdział pierwszy
Organizacja sprzedaży w przedsiębiorstwie handlowym

Rozdział drugi
Efektywne zebrania handlowców

Rozdział trzeci
Ustalanie terytoriów sprzedaży

Rozdział czwarty
Efektywne szkolenia handlowców
Doskonalenie pracowników działu sprzedaży

Rozdział piąty
Organizacja sieci przedstawicieli handlowych - formy zatrudnienia

Rozdział szósty
Instrumenty budowania zespołu przedstawicieli handlowych - integrowanie zespołu - przykład
Sztuka prezentacji jako skuteczne narzędzie w sprzedaży - wskazówki praktyczne
Trening (Coaching) Handlowców

Rozdział siódmy
Proces uczenia i doskonalenia umiejętności handlowców poprzez doświadczenie

Rozdział ósmy
Kontrola w dziale sprzedaży

Rozdział dziewiąty
Analiza odchyleń sprzedaży (marży)

Rozdział dziesiąty
Raporty jako forma monitorowania i kontroli

Rozdział jedenasty
Ocena skuteczności i efektywności działania personelu sprzedażowego

Rozdział dwunasty
Ocena handlowca

Rozdział trzynasty
Kontrola działań przedstawicieli handlowych a efektywność działu sprzedaży

246 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022